vine primavara... a venit.
dupa o iarna nu prea geroasa ne incalzim iar pe afara...la mine in curte deja au scos fratii mei piscina(nu e o imensitate) si cand vin de la scoala primu lucru se arunca in apa... mie imi pare bine ca amrenuntat la adidasi si la alte genuri de papuci care tin picioarele inchise. si acuma apelam la sadale...doar ca mi-am facut ceva rani si iar tre sa ajung la adidasi...
sa terminat si scoala...adicaeu am terminat si cursurile..mai am 5 examene si nu vreau sa mai aud de ea. adica sa merg la ea ca si stundenta.. ca si profa nici o sansa :D
totusi cu toate ca au venit zile frumoase si calduroase, prea calduroase pentru mine, vecinii mei incep sa faca galagie de la 6... nu ma deranjeaza decat cand lucrez dupamasa si vreau sa dorm mai mult :D...
sa fiti iubiti si sa aveti zile frumoase si sa nu stati prea mult prin casa... eu cam trebuie...de maine dupasa si sambata voi mai scrie cate ceva la disertatie... ca sa ajung si eu la finish cu ea... si pana atunci numa bine... cred ca o sa incep sa scriu iar mai des pe aici ca imi placea... nu stiu de ce m-am oprit ;)
paaaaa. :)
0 Responses

Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics