adevar/PROVOCARE

papercloud: ...deci. imagineaza.tzi ca nu l.ai mai vazut pe bebe de doua luni, shi scrie.i o scrisoare de minim 300 de cuvinte care sa contzina urmatoarele cuvintele: shurub, zacusca, papadie, calorifer, padure, ciocolata [wink], sanie, inel, buton, veceu, periutza de dintzi shi gogoshar

DeeA:
Dragul meu, imi lipsesti ca gogosaru din zacusca lol , si acum imi amintesc cand mergeam cu sania in padure si ne dadeam pe derdelush si cand ne dadeam cu viteza si a cazut un surub de la sanie, si mi`am rupt piciorul, dar sa stii ca nu mai dau vina pe tine, nu am putut merge la veceu o saptamana, stateam numa in casa cu picioru rezemat pe calorifer, ciocolata a fost singura mea alinare big_smile. dar cand ai venit cu acea floare superba, care era o papadie defapt, dar cu un inel pe coditza, am sarit odata si am uitat de durerea piciorului. In fine …mai departe iti amintesti si tu cum a fost wink , sa stii ca inca nu mi`am reparat butonu de la periuta de dinti electrica, nu stiu la cine sa o mai duc.
Te astept sa vii cu ciocolata acasa. smile
6 Responses
  1. delphy Says:

    ultima propozitie e apropo nu :P
    oricum foarte inspirata scrisoare


  2. Unknown Says:

    acuma sa vedem daca o si aduce ;))


  3. zurliu Says:

    Până la urmă ţi-a mai adus? O mai aduce? :)


  4. Unknown Says:

    nu mai stiu... ciocolata, parca nu :))


  5. zurliu Says:

    Nu-i frumos din partea lui, mai ales dacă ştia. Să-l cerţi :-)


  6. Unknown Says:

    ii dau linku sa vada :))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics