Legenda papadiei
  La inceputut lumii Dumnezeu a trimis un inger la toate plantele ca acestea sa spuna cum vor sa arate.
  Numai papadia nu stia ce sa-i spuna ingerului asa ca el a mai lasat-o o zi sa se hotarasca.
  In ziua aia papadia rugandu-se a dat cu ochii de soare si vazand cat e de frumos s-a hotarat sa arate ca el, sa-i zica ingerului ca vrea sa fie galbena si frumoasa ca soarele.
  Apoi vazu luna si se razgandi, vroia sa arate ca luna.
  Sa fie alba, rotunda, frumoasa.
  Apoi vazu si stelele si ii placura si acelea.
  Cand veni iar ingerul la ea nu stia ce sa zica, vroia sa fie ca soarele ca luna si ca stelele, nu era hotarata.
  Asa ca Dumnezeu i-a indeplinit toate dorintele.
  De aceea papadia e la inceput galbena, apoi alba si daca sufli peste ea se imprastie ca stelele.
20 Responses
  1. KoJack Says:

    frumoasa ilustratie :D


  2. TyB Says:

    WOW! chiar m-ai impresionat! Imi place foarte mult poza.
    Keep it up! :P


  3. Unknown Says:

    TyB...nu e de la mine....am gasit`o pe undeva :)


  4. S. Says:

    nu are copyright-ul pe poza :))



  5. zurliu Says:

    Şi o să cazi de pe scară într-un câine vagabond :))


  6. S. Says:

    ...si cainele ala merge pe o tricicleta .... cu roata spate dreapta desumflata ;) :)) (mean girl)


  7. Mihai Says:

    Eu nu cred povestea asta :)


  8. zurliu Says:

    Exact Mihai, de aceea i se spune legendă. E frumoasă, visătoare, dar nimeni nu o crede :)


  9. Unknown Says:

    Mihai...cine`o crede? ...sa ridice doua degetele :D


  10. Diana Says:

    ioi ce imi place :D pot sa ti-o 'fur'? :D


  11. Unknown Says:

    incearca Diana... vezi ...poti?! :D


  12. Diana Says:

    ieeiii. merci :))


  13. Anonim Says:

    super poza :) si legenda


  14. Anonim Says:

    mooltumesc moolt...imi este de folos legenda la scooala,e sooper.
    P.S poza este tare cool:)
    CRISTINA


  15. Anonim Says:

    legenda e super foartew frumoasa...!!


  16. Anonim Says:

    foarte frumos......


    alina


  17. Claudia Says:

    eu am copiat-o deja ...e o problema? sau trebuia sa-ti cer voie? : )


  18. Anonim Says:

    legenda asta m-o ajutat sa scriu tema de acasa la l.rom


  19. gandiriri Says:

    Legenda este preluată din folclorul pedagogiei preşcolare Waldorf, acolo am auzit-o pentru prima dată. Textul pe care îl prezinţi tu mai sus, a fost scris de mine ca un comentariu la o imagine, pe o reţea de socializare. Cum a ajuns să fie răspândită pe net nu mă interesează, mă bucur că o folosiţi la catedră. Spor şi toate cele bune!
    Laura Oncea


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics