harnici copiii lu mama :))
azi m`o apucat si pe mine si pe Dani harnicia... facem... dregem... culegem... adunam de prin camere... aspiram... toate bune si frumoase... uai ce harnici am fost... vine mama dupa un timp in inspectie :))) ...noi eram la TV deja... se uita la noi... rade... si zice: "da pragu ala cine`l aspira?!" :)))) ... cum avem camerele una langa alta... el nu o aspirat si pragu de catre camera mea, ca doar nu`i a lui :) ... eu cand am aspirat, am inchis usa... si pragu e catre camera lui :))) ...doar nu ma apuc sa aspir prin usa :)) ...


acuma ...pragu cine`l aspira? :))
7 Responses
  1. TyB Says:

    Evident ca el trebuie sa aspire... doar e spre camera lui daca inchizi usa... adica mie asa mi se pare corect.

    D'apoi stati amu putin! Voi nici unu nu ati aspirat un nimuric da prag de 30 de tzenti latime? C"MON!!! asta-i prea de tot :))


  2. Mihai Says:

    Cine-l foloseste mai mult face mai multa mizerie pe el. Deci, sa-l aspire cine trece pragul ala de cele mai multe ori :D


  3. zurliu Says:

    Pragul e neutru. Toţi îl folosesc, dar e al nimănui :))


  4. deia Says:

    Voi nici unu nu ati aspirat un nimuric da prag de 30 de tzenti latime?

    numa la noi se putea intampla asa ceva :)))


  5. Unknown Says:

    da pragul e neutru...sa il aspire cine calca mai mult pe el..
    tu nu pentru ca tu il pasesti nu?:)))))))


  6. Unknown Says:

    eu defapt nu calc pe el...fac 'pasu mare' :)))


  7. Anonim Says:

    numa' in selimbar se putea intampla asa ceva...


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics