la gratar... fara gratar
asta nu o mai stiati, ca poti pleca la gratar... fara gratar... vineri am decis ca sambata sa mergem la gratar, zis si facut... sambata dimineata la 10 ne intalnim sa plecam... ne adunam toti care trebuiau sa mearga... bagam tot in masina...lemne, topor, carbuni, si restu... plecam... mergem catre Balea....undeva pe dupa Cartisoara... la un moment dat cand mai avem vreo 10 km... nu-stiu-care da sa se uite in portbagaju busului... si are curaj sa intrebe: 'da grataru unde`i?!' =)) ... 'cum unde`i'... 'ii acolo'... 'ba nu e'... 'sigur?!'... si tot asa pana ne`am convins ca nu e :D ... sunam masina din spate, 'am uitat grataru acasa'... noi radeam toti, logic... evident, din cauza asta ei nu ne cred... din prima... ca intr`un final cu insistente ajung sa isi dea seama ca nu glumim... o idee se aude 'putem sa facem si carnea pe disc'[noroc cu discu :))] ... merge, dar... noi vrem gratar... de pe gratar... bine ca pana la urma am facut rost de un gratar de la cunostiinte care locuiau pe unde treceam noi in drum spre gratar... da o fost tare faza....
noi mergem la gratar, da grataru e dupa poarta =)))
5 Responses
  1. zurliu Says:

    Carne pe disc poţi face şi acasă în bucătărie, deci grătarul e grătar :D
    În cazul vostru puteaţi face carnea pe motor, pe acolo prin locurile ... fierbinţi :)) Şi pentru savoare se aroma cu niţel fum de eşapament.


  2. zuPPazThaR Says:

    eu ce sa mai zic...am mers la gratar fara gratar, fara disc si fara cutit...sa vezi acolo senzatiiiiiii


  3. Unknown Says:

    aia se numeste....mers la iarba verde :)))


  4. Mihai Says:

    la suflat in papadii :)


  5. La grătar, fără grătar - tare faza...


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics