leapsa furata :P

1) Ia cartea cea mai aproape de tine,deschide la pagina 18, si găseşte rândul 4:
"...pus sub urmarire de catre autoritati si acuzat de vanzare de heroina."
2) Intide-ti braţul stâng pe spate cât de mult poţi. Ce atingi?
spataru scaunului :P
3) Care a fost ultima emisiune pe care ai văzut-o la TV?
da cine mai stie :)
4) Fără să te uiţi la ceas, spune ce oră este?
12:26 am
5) Acum uită-te la ceas, ce oră e?
12:24 am
6) Când ai făcut ultimul pas afara? Ce făceai?
am venit de la magazin...
7) Înainte să incepi chestionarul acesta, ce ai făcut?
ma uitam pe alte bloguri
8) Ce porţi acum?
Pantaloni de trening şi o bluza
9) Ai visat noaptea trecută?
probabil..da nu`mi amintesc :)
10) Când ai râs ultima dată?
azi... nu stiu ora exacta :))
11) Ce e pe pereţii camerei în care te afli?
doar un calendar :)
12) Care e ultimul film pe care l-ai văzut?
aaa... Night Train... care daca ma gandesc bine... cred ca l`am mai vazut :))
13) Dacă ai deveni multi-milionar peste noapte ce ai face banii?
mi`as cumpara o gramada de chesti...in primu rand masina :D
14) La ce te gândeşti acum?
nimic....
15) Dacă ţi-ai putea pune o dorinţă, şi ştii că se va îndeplini care ar fi aceea?
Să am puterea să dau timpul înapoi oricând vreau:D
16) Imaginează-ţi că primul tău copil este o fată, cum ai vrea să o cheme?
Andrea :)) ... stiu..am ceva cu numele meu :))
17) Imaginează-ţi că primul tău copil va fi un băiat, cum ai vrea să îl cheme?
Robert :D
18) Gata,asta a fost tot. Mai vrei?
nu neaparat :)

nu o dau decat lui zurliu...ca mi`e dator :P ...si cui mai vrea :)

***leapsa e furata de aici

3 Responses
  1. Interesantă leapşă...


  2. TyB Says:

    haidem ca o preiau si eu :D


  3. kis Says:

    DOAR PE JUMATE SE POATE VALIDA,IN REST E OK.


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics