Cuiele - Destin


Lasa-ti carnea imbratisata de osul meu, caci implinirea a ceea ce sta scris e aproape. Nicio zvacnire, nicio durere, nicio strigare, niciun inger sa nu fie in Tine, Dumnezeul de lut! Lasa-ti sudoarea sa sarute lemnul si fa din ochii Tai, Cer, caci numai Tu esti Cel ce a fost, Cel ce a plecat si Cel ce se-ntoarce.

Ia-ti viata, da-mi viata, caci moartea nu e decat chemarea vietii la viata, jertfa luata inapoi. Si Cer, da-mi Cer, mult Cer, Hristoase care esti, sa-l iau, sa-l tin pe lemn sa se usuce, sa nu fii singur...

Si lasa pacatul in bratele Tale, cuprins in palmele Tale, caci una veti fi. Si lasa nadejdea si lasa durerea si trupul cuprins in Cer si tot, caci singur vei fi.

Lasa-ti dar carnea in bratele mele, cuprinsa in oasele mele, caci una suntem...
Aici in tine, doar eu vreau sa mor frumos. Sa mor in Tine. Cuprins de carne, satul, murdar de sange. In Tine.

Autor: Alex Fintineru
sursa
2 Responses

  1. kis Says:

    NU MAI E NIMIC DE SPUS DAR MAI ALES DE FACUT PENTRU CA TOT CE TREBUIA FACUT A FACUT HRISTOS PE CRUCE CA NOI SA FIM LIBERI....


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics