o noapte furtunoasa
vineri seara...
plictiseala... ce sa facem? ...mergem prin oras cu soramea si varamea[B]... prin centru... Piata Mare... in Piata Mare ajunge o nebuna care fugea prin fantana aia arteziana ca bezmetica...si maram facea concurs cu un tip, el nu parea prea incantat de situatie, mai ales ca erau destui care radeau de ei. :D ...ne plictisim de circu ala si dam sa plecam catre ...nicaieri :)) ... ne oprim pe o terasa.... bem un suc... cerem inghetata - n`are - ...B mananca o portie de cartofi prajti... am vrut sa`i iau si eu cativa da ardeau de numa si pan` sa se racesca i`o halit pe toti :)).
Ce sa mai facem acuma ca era inca 'devreme' :) ... sunam restu familiei [ca doar sunem multi] sa vedem baietii ce fac pe la ora aia, auzisem ca merg undeva la fotbal... sunam... erau acasa... cica 'acuma plecam' la bowling... bun... si noi venim :) ... acuma partea interesanta... trei fete pe strada noaptea merge bezmetice catre bowling... un indivit baut [sigur] incepe sa urle dupa noi si chesti de genu... de ajunge in fata mea la un moment dat la care io 'Auzi ma, ai vreo problema cu noi?' ... pleaca... mai vine cativa pasi dupa noi... si se duce in treaba lui...asta daca avea treaba :))
Sunam iar baietii... noi nu mergm singure pana la bowling ca deja s`a luat unu de noi...nu ne mai trebuie... mergem pe acolo jucam o ora... ne saturam si plecam acasa...
acuma urmeaza partea distractiva...'Cu ce mergem acasa?' 'Pe jooooos?' [io eram ceva de genu NO WAY :O:O:O]... am facut vreo ora jumate/doua pana acasa... interval in care am fost si pe la real... noaptea la 1
...la real... cumparam multe cipsuri si seminte... sa ne ajunga pe drumu lung care il mai avem de parcurs :)) ...si ne punem frumos la o coada... care inacel moment era cea mai scurta... numai ca persoana din fata mea avea un cos plin cu varf [probabil cumparaturi de pasti]... si mai era un tip cu 2 baxuri de bere si oua colorate[habar n`aveam ca poti cumpara oua gata colorate :D]... ii baga la aia toate produsele pe casa... si cand sa`i dea bonu sa plece zice 'ma scuzati s`a anulat bonu, tre sa bat totul inca odata' ...bonu ala de juma de metru :O:O:O ...la oricare din cozi daca mergem terminam mai repede ...
in orice caz...pe drum pana acasa dupa real am numarat 17 caini din care unu era sa ne haleasca...
...si vreo 2 zile m`or durut picioarele... cea ce ma face sa zic 'niciodata nu mai merg pe jos acasa' ...si pe langa toate alea mai si dormeam in picioare...
si mi`am mai amintit ceva...era sa ne ia si politita :))
9 Responses
  1. Alexandru Says:

    Mersul pe jos face creierul bucuros:D


  2. zurliu Says:

    Imaginează-ţi că unii merg pe jos atât în fiecare zi.
    Poliţia cu ce ocazie?


  3. Mihai Says:

    Foarte frumoase plimbarile de noapte. Obisnuiam sa ies noaptea la plimbare pentru un pic de liniste si racoare :)
    Insa, in toate noptile in care am umblat brambura pe strazi, nu am patit cate ai patit tu intr-o singura noapte :))
    Si as putea sa inteleg ca niste barbati(betivii, politistii..) ar putea sa manifeste interes pentru niste fete singure :P Dar cainii.... pe aia cum i-ati atras? :)


  4. Unknown Says:

    Zurliu, politia cu ocazia faptului ca eram o gasca destul de mare... si acu ceva vreme sa furat un buldozer de la noi de pe strada din fata unui magazin si acuma patruleaza :))))


    Mihai, la politisti eram deja cu baietii... ca numa fetele nu mergeam atata singure...si cainii...cica simt frica :))


  5. Unknown Says:

    mersul pe jos face piciorul frumos:))..
    parca asa era sau ceva de genu..
    oricum mersul pe jos face ceva frumos:))


  6. Unknown Says:

    Florin, mersul pe jos...provoaca dureri de picioare :))


  7. Anonim Says:

    :))) Vai, ce-am mai ras.. Deci, Deea, ai un stil de-a povesti ... 'am numarat 17 caini, din care unu aproape ne-o hălit' ...

    Cu dragoste, Vin Ploile:P


  8. Unknown Says:

    daca ma gandesc mai bine, se potrivea mai bine titlu 'o noapte furtunoasa' =)))

    Vin Ploile...e stil unic :))...al meu :P


  9. Vin Ploile Says:

    Şi nu-i poţi schimba titlul?
    Imi place site-ul asta de blog. Poate-poate mă hotărăsc şi mă mut şi eu... ;))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics