mie pofta de o cola rece...
mie pofta de o cola rece... cu gheata... putina lamaie... si sa aud cum iese acidu din ea...

ma `nerveaza cand ma duc la magazin si imi spune vanzatoarea calma... nu avem cola, ia`ti un pepsi... da domne, io NU VREAU pepsi, vreau COLA... daca voiam pepsi ceream pepsi de la inceput ;)
si... nu, nu vreau sa ma las de cola... cum unii nu vor sa se lase de fumat, altii nu vor sa se lase de baut alcoale... si tot asa... si culmea... fiecare stie la ce nu face bine lucru care il bea/fumeaza...
cola e un rau necesar =))))) ...daca ma las de cola....tre sa ma apuc de altceva... si nu stiu de ce... si asa ca mai astept... pana cand?! ...om trai si om vedea ;)

un pahar de suc din partea mea... sa va cada bine ;)

*** si nu`mi place nici faptul ca in unele locrui are doar pepsi...si nu are cola... ma refer la terase si dinalea :)

* da sa nu aud de cola light sau cola zero... ca fac urat :D

PS. o sa fiu matusa in curand :P :))
7 Responses
  1. zurliu Says:

    Păi apucă-te şi tu de altceva, mai schimbi otrava. Marijuana e la modă, numai să nu o încerci pe termen lung; schimbi o dată la câţiva ani. LSD-ul e ideal pentru că nu-ţi dă dependenţă.


  2. LiaLia Says:

    Hihihi, deşi nu beau cola decât cu rom :D (la fel, dau în icter de nervi când cer un Cuba Libre şi mi se spune că e cu pepsi), aşa cum ai descris tu ... mmmmmm, mi s-a făcut şi mie poftă :D


  3. Mihai Says:

    De toate te saturi pana la urma. Si de cola o sa te scarbesti la un moment dat :) Si o sa te intorci la blogul asta si o sa te miri cum putea sa-ti placa asa de mult prostia aia cola :P


  4. sunt Says:

    mai bine un pepsi light lemon :D


  5. LiaLia Says:

    Of, ce năucă sunt :) Am uitat esenţialul, felicitări pentru viitorul statut de mătuşă! Să fie totul bine, să se nască uşor şi să fie sănătoşi şi bucuroşi!


  6. Unknown Says:

    mersi Lia :) ...sa fie asa ;)


  7. Annonimu Says:

    eu am pofta de o bere rece la o terasa :)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics