cine te`a sunat ultima data? [leapsa]
Ia`ti mobilu... uitate la lista cu apelurile receptionate si scrie primele 10 nume a celor care te`au sunat, daca se repeta vre`unu sari peste[il treci doar o singura data]
1 Fra
2 Lucica
3 Anku
4 zuPPazThaR
5 Blonda
6 [fara nume...] ...nu stiu cine era... ca a fost greseala :) ...modific...pun al 11'lea ca sa pot raspunde la intrebari...deci e Max
7 Camy
8 Clau
9 Alexandra C.
10 Cri$tin@


Si acuma cateva intrebari: [numarul se refera la persoana care e la numaru ala in lista de mai sus]
Este 4 cel mai bun prieten al tau? ...e printre ei :P
Esti ruda cu 2? nu
Fac numarul 5 & 8 un cuplu minunat? =)) nu prea :)))) ....
Cati ani are 10? ...18 :>:>
Unde te`ai intalnit prima oara cu 7? ...da cine mai stie... :)
Spune ceva frumos despre 1: la multi ani, in primu rand :D ... si e fratele meu :)) ...se paote ceva mai frumos de asta? :))
Ai putea sa traiesti vreodata cu 3? ... cu cumnata... cum sa nu... :P
Dar 6 & 9 alcatuiesc un cuplu frumos? ... nu...
Ti`ai dat vreodata intalnire cu 8? nu, ca`i soramea :))
dar cu 5 ai vrea sa iesi? ...co blonda...la inghetata :) ...sa mance fara mine >:P
Ai dansa cu 3? nu...ca`i insarcinata si nu poate ;))
1 e timid? niciodata :D
Mergi la scoala cu 2? nu
Ai face orice pentru 10? aproape >:D<
Cunosti vre`un secret despre 4? ...nu stiu...poate :)
Ai incredere absoluta in 7? ...nu chiar :P ...da am incredere :)
Care arata cel mai bine? :)) asta deja`i naspa :)) ...toti si nici unu :))
Care e cel mai galagios? 5 :-"
Cu care vorbesti cel mai mult la telefon? 4 :P



si o transform in leapsa si o dau... o dau... da o dau... la Dianna, zuPPazThaR, Remus, zurliu, SilentPotato, Tybi ...doar daca vor sa o faca... daca nu...treaba lor :P ...si luati toti care treceti pe aici....si daca o preluati... lasa`ti un cometariu sa vad si io :P
9 Responses
  1. Anonim Says:

    pai nu trebuie sa mananci.
    ci doar sa iei surpriza din punguta.
    pufuletii poti sa-i dai vreunui caine.
    xD


  2. Anonim Says:

    am preluat si eu leapsa asta...:D..interesanta, sper sa nu te superi,:D,Un Paste Fericit iti dorsc..:)


  3. ddeya Says:

    hepa... o gresala..*doresc* scz.


  4. Mihaela Says:

    Am preluat si eu leapsa ca e tare simpatica:)


  5. zurliu Says:

    Nu pot să fac leapşa asta, îmi pare rău. Promit că la următoarea o să mă străduiesc să o îndeplinesc. :)


  6. Unknown Says:

    zurliu...esti iertat :P


  7. zurliu Says:

    Mulţumesc, promit că la următoarea leapşă de la mine îţi dau voie să nu o faci :))


  8. zuPPazThaR Says:

    eu de asta nu stiam
    trebuia sa dai si tu un semn :))


  9. Unknown Says:

    da ai vazut acuma...si fara semn :D


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics