declaratie oficiala!!!
vreau sa anunt lumea`ntreaga ca nu`mi palc cainii... de nici o rasa si nici o culoare...

de ce am spus asta?!
pai azi cand veneam acasa... am dat un test de tipete :D ... deci m`am vazut la propriu mancata de caine... noroc cu femeile alea ca l`o chemat...cica il stiau...[si le auzeam 'vai saraca fata ce frica i`o fost'... si dinalea ca el simte ca mie mi`a fost frica... pai daca vine fugind spre mine si mai si latra...trebuia sa o iau la fuga spre el cantand?!] ...am ajuns acasa si mi`era un cald de nu stia nimeni ce am...respiram inca repede... si spuneam "uai da era sa ma manance cainele ala" ...daca nu erau femeile alea acolo... eram acuma la spital probabil... sau inca manca cainele din mine :)
...daca il vad vreodata cand is cu masina promit pe roz ca ma sui pe el si dau si cu spatele... asta ca sa nu mire pe nimeni moartea lui :))
... oricum pe jos nu mai dau pe acolo :P


aaa si ca sa va imaginati.... am pus o imagine cam cum se dadea ala la mine... avea vreo 10 cm pana la picioarele mele... bine cainele nu e asta din poza...ca n`am stat sa`l pozez... oricum asta da mai bine nu e asa urat ca ala... da tot nu`mi place :))
6 Responses
  1. Eliza Says:

    Am trecut si io odata pe o strada de-a tiganilor(din aia cu bani multi)- din greseala am trecut, pomenindu-ma cu un caine tot asa cu coltii afara , la 10 cm de fundul meu...:-ss Parca pe mine niste copii m-au scapat - desi nu mai imi amintesc de atunci decat furia-turbarea cainelui si coltii...si cat de aproape era de mine...Teribil! Infricosator! Traumatizant! Dar mie tot mai imi plac cainii..:P



  2. Unknown Says:

    daca erai caine poate ma speriam :P


    Eliza...eu nu`mi mai schimb parerea :D


  3. Unknown Says:

    domnişoară, eşti conştientă de prezenţa mea aici?!
    :))
    sper să te mănânce unul :D

    eu iubesc câinii, ei sunt incapabili să facă un râu oamenilor, câinii ăia răi şi suspicioşi pe care-i ştii tu sunt de fapt rezultatul ignoranţei şi răutăţii omeneşti, foarte puţini câini atacă fără motiv, cei mai mulţi au traume greu de imaginat de pe urma "umanităţii" noastre, fii mai indulgentă draga mea :)
    Pe de altă parte, sunt rase de câini periculoşi, dar sunt rare cazurile în care un pitbull (de ex) e lăsat nesupravegheat de stăpân, şi aici apare iar ignoraţa, caracteristica speciei evoluate din maimuţă ;)

    eu am câini şi deja trag speranţe mari să intru într-o organizaţie care dresează câinii şi integrează copiluţii cu probleme prin terapie.


  4. Unknown Says:

    celine... daca faci asa ceva sa vi sa`i aduni si pe astia de pe aici :D ...daca nu vrei sa aiba un sfarsit tragic :))


  5. Am trecut si eu prin numeroase experiente de genul cu caini. Chiar la un momendat se luasera trei caini dupa mine, am luat-o la fuga tipand (desi teoretic nu trebuie sa fugi, dar ce era sa fac, sa-i lasa sa sara pe mine?) si noroc cu o masina pe pe drum (eu si cainii pe trotuar) care a inceput sa claxoneze de zor. Omul acela m-a salvat. Cand eram mica m-a muscat propriul caine. Il luasem recent de pe strada. Dar dupa aceea am avut-o 10 ani si ne-am inteles de minune. Acordandu-i iubirea necesara n-am mai avut probleme cu ea. Dar nu e cazul cainilor de pe strada sau ai vecinilor. Pentru ca ei nu te cunosc esti un strain si uneori o iau razna. Si au luat-o deseori razna cand eram si eu prin zona. Si uite desi n-am mai avut probleme chiar in ultima vreme cu ei aproape paralizez cand vad unul din ala mare indreptandu-se spre mine, chiar daca nu latra. Mi-e frica automat de ei. Nu-i urasc dar as fi super fericita sa nu ii vad pe strazi.


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics