ora doi sau ora doua?! :))
am ajuns la concluzia ca noi aici prin sibiu zicem ora doi din simplu motiv de lene... si comoditate... mie imi place sa zic doi ca asa m-am obijnuit dar cred ca totul a inceput cand unu ii zice uneia..."ne intalnim la ora doua" si ea merge in locul cu pricina la noua... ca nu intelese bine :)))
asa daca zici doi nu prea ai cu ce confunda cand zici doua...daca celalata nu aude bine poate intelege ori doua ori noua :P tre sa te tot repeti pana ii spui intr-un final de nervi doi :)) si tot ca la noi la sibiu (cluj si pe unde so mai zice doi) iese

11 Responses
  1. zurliu Says:

    Nu mai bine vă întâlniţi la trei? Aşa nu mai e nici o confuzie ;)


  2. Unknown Says:

    pai da asa ma gandeam si eu dar daca tot se vrea a fi 2 :P ...ma cam enerveaza cand zic doi si se trezeste cineva sa ma corecteze...ca vai de mine ce important e sa spui doua nu doi :D


  3. Mihai Says:

    Corect este ora paisprezece :P


  4. bebe Says:

    de fapt noi am fost invatati ca-i zice corect "patrusprezece"


  5. Unknown Says:

    hai sa-i spunem "unu plus unu" :))


  6. Sa va intalniti la primul ciripit de cuc :)


  7. Little Box Says:

    Cu chestia asta m-am întâlnit şi eu la Tg. Mureş. Nu ştiam ce să zic când am auzit de la şeful unei bijuterii că zicea să ne întâlnim la ora DOI! HA?

    Mi se pare cu totul ciudat să se spună aşa... iar cel care nu înţelege ora DOUĂ, ar trebui să se spele în urechi poate mai des :))

    Cheers, deea!


  8. Andreea Says:

    Sincer , mie mi se pare ciudata chestia cu doi in loc de doua. Venind in Cluj , am avut si eu impulsul de a le face observatie colegilor de la faculta ca e doua si nu doi, dar am inghitit in sec si bine am facut. :D

    Acum sper sa nu incep si eu sa spun doi in loc de doua, ca o sa se uite ai mei la mine ca la felu' 14. :P :D


  9. Unknown Says:
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

  10. Unknown Says:

    Am citit comentariile voastre și sunt surprins de comentariul "două". (comentariu - gen neutru). Adică vouă vă sună corect "etajul două", "camera două", "linia doua"?! Și apropo, de ce nu spuneți "orele două" (plural) în loc de "ora două"?! Cred că dacă mai trăia Ceauşescu introduceau în DOOM și "codoi"!


  11. Unknown Says:

    Am citit comentariile voastre și sunt surprins de comentariul "două". (comentariu - gen neutru). Adică vouă vă sună corect "etajul două", "camera două", "linia doua"?! Și apropo, de ce nu spuneți "orele două" (plural) în loc de "ora două"?! Cred că dacă mai trăia Ceauşescu introduceau în DOOM și "codoi"!


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics