...forever
by Alin Lazar 
7 Responses
  1. Anonim Says:

    te-a cerut si i-ai zis: nu,nu, never? :))


  2. Un suflet Says:

    E genul de inel care imi face cu ochiul.
    E perfect de purtat cu tinute casual sau pompoase.
    E minunat... daca l-a cumparat fara tine are un plus :D
    Si poza e reusita..
    si totusi tu ce spui? :-"


  3. Unknown Says:

    normal ca la cumparat fara mine :P
    pai ce-as fi spus daca am pus poza pe aici?! :P


  4. Mihaela Says:

    Wow, felicitari! E superb inelul!


  5. Anonim Says:

    Felicitari. Ma bucur asa tare pentru voi, desi nu va cunosc. Numai bine!


  6. Iulia Says:

    Felicitari! Chiar daca nici eu nu va cunosc si am dat intamplator de blogul tau.
    Foarte frumos si sa fiti fericiti!!! Ar fi frumoasa si o poza cu el pe mana.
    Drum frumos in viata si plin de bucurii!


  7. Little Box Says:

    DEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D:D
    I wosh you just this: And they lived happily ever after! :D

    Numai bucurii si cele mai frumoase clipe va doresc impreuna!!!

    Click aici pentru a descarca cadoul meu :D


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics