7 mesaje?!
interesant orange`u asta... ca sa aflu ce credit mai am primesc doar 7 mesaje daca sun la 333, asa ca daca vreau vreodata sa aflu repede ce mai am minute/sms`uri si altele... am de asteptat, ca astia nu stiu sa le scrie intr`un singur mesaj :D ...cica ai x credit...altu ai z credit bonus...si ca si cum nu m`as prinde mai imi da un sms in care zice....ai t credit total... hai si nu m`nebuni...chiar asa...ce bine ca nu le puteti scrie toate intr`un mesaj, asa poate aflu si eu cate mesaje incap pe tel...
un sfat: ...sunati la 333 doar in cazul in care credeti ca nu mai aveti credit/minute...in rest tineti socoteala pe o foaie ;)
...si cel mai fain e cand la ora 7/8 dimineata primesc mesaj de la ei (poate ati primit si voi)...ca daca`mi incarc telefonu am posibilitatea sa castig o party de la ei... dar mi se intapla ori la doua zile dupa incarcare...ori cand nu am bani de incarcat...si mai grav e ca se intampla si cand dorm...i`am sunat odata mai demult cica, "va rog nu`mi mai trimiteti mesaje dinalea, ca io la ora aia dorm"(bine nu am zis ca dorm, ca le era ciuda si trimiteau si mai multe poate, da am zis ca nu`i fain asa :D) ...o perioada n`am mai primit la orele alea...da cred ca s`au prins ca nu dorm pana pe la 1 ca`mi trimit la miezu noptii acuma :D
3 Responses
  1. Sophie Says:

    eu mai spun că sunt tare de-acord:))
    şi ce fain e.. când ţi-e dor de un mesaj, numa auzi "Coldplay-Viva la vida"! Message receveid!
    de la? orange!! grr, urât:D


  2. Mihaela Says:

    Si eu sufar din cauza mesajelor astea. Eu primesc 3 cand sun la 333 si in rest, daca primeam bonus, ma anuntau in weekend la ora 7,8...ca sa fie siguri ca ma trezesc:)


  3. la miezul noptii nu am auzit pe nimeni sa primeasca mesaje de la orange ...
    eu folosesc ft rar *133#


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics