oare cat mai traieste?!
azi pe la ameaz cand stateam la PC observ ca in sticla goala de cola de la mine de pe birou, care nu avea dopul pus(ca il pastrez pentru codu ala care l`am trimis... poate castig si eu ceva), este o musca...si repede pun mana pe sticla cu gandul sa o scot afara, dar mai apoi m`am gandit sa`i pun un dop, si acuma cand ajung iar in camera la PC vad ca ea inca zboara prin sticla aia ca la inceput... oare cat mai traieste?

...as putea face niste pariuri :)))

*** eu ii dau 2 zile :)) ...ca mai are chiar cativa stropi de cola prin sticla =)))
9 Responses
  1. eu am zis Says:

    ...dar ce sadica te-ai facut, saraca musca.



  2. First L Says:

    Hmm... cred că e moartă deja :)))


  3. Unknown Says:

    sa stii ca nu e moarta :) ...e incapatanata...si inca zboara pe acolo :)


  4. cristina Says:

    ...mai traieste?


  5. Unknown Says:

    da tu, io am zis ca`i dau doua zile... zici ca ii libera asa se simte :)) ...da nu`i dau drumu >:) :))


  6. Unknown Says:

    Imi plac mult schimbarile din blog. Be blessed. Si nu mai imi chinui neamurile!


  7. Eliza Says:

    wow, foarte frumos template-ul :) sa poarte multa bucurie. numai bucurie :)


  8. Un suflet Says:

    Eu cred ca o sa moara repede, din cate imi amintesc eu..e putin claustrofob si nu poate sa isi pastreze nici mult aerul din sticla.
    In schimb unpaianjen poate trai si luni bune inchis.

    Oricum tare ideea ta, poate o sa ii priasca cola si o sa se faca mare, ca in desenele animate :))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics