experimentul musca :))
musca inca mai traieste :)) ...azi a avut parte de niste socuri, Cristina a cam zgaltaito pe sarca, cared ca i`a scurtat viata cu cateva ore :)) ...da rezista inca eroic :)
 o sa va spun cand moare cate zile a supravietuit fara aer, doar cu cola, o musca :)) ...acuma are cam o zi si jumatate :D ...ea se simte ca la emisiunea aia de pe discovery cu ala care supravietuieste singur prin munti sau mai stiu pe unde :) ...si eu sunt cel care observa :)

***deci sa va zic o faza... de trei zile am fost la dentist si am un medicament la masea, care`mi strica gustu la tot ce mananc...mai nasol de atat nu se poate :)
6 Responses
  1. Da, e rău de tot... Drumurile la dentist devin tortură...


  2. Dianna Says:

    pofta buna :))


  3. Anonim Says:

    si totusi de ce sa sufere musca?nu pricep.tie ti-ar placea sa fii torturata astfel?daca vrei sa-i pui capat zilelor plezneste-o si gata....


  4. Unknown Says:

    nu, ca e o musca rea, o chinui pentru toate mustele care m`au bazait la cap...si totusi nu pare ca se simte chinuita.... :D ..si ea s`a bagat singura in sticla, nu am fortato eu


  5. Andreea Says:

    ce dusă eşti! :))

    semnat: celine, nu andreea! :))


  6. Unknown Says:

    stiu, celine....stiu :D


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics