O dată în viaţă mai ai dreptul...
am furat o leapşă, am văzut`o mai demult la Lia pe blog... şi m`am gândit sa o fac atunci...dar am făcut`o acuma :D ...


Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să faci ce îţi place, ce ai face? 
Aş conduce, sau aş râde mult 

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să iubeşti, pe cine ai iubi?
... pe soţul meu

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să vorbeşti, ce ai spune?
Sigur mi`ar veni ceva pe moment... şi aş vorbi una`ntruna... fără stop!!!

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ţipi, de ce ai ţipa?
De nervi probabil =))
 

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să râzi, de ce ai râde?
Din/de orice... tot una`ntruna dacă mi se dă voie

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să plângi, de ce ai plânge?
Asta`i una grea, nu ştiu.  

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să bei, ce ai bea?
O cola... cu gheaţă, şi cu lămâie...  

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să alergi, spre ce direcţie ai alerga?
Nu mă supăr la faza asta... poate aş alerga la baie când îmi vine odată să mă duc repede =))

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să desenezi, ce ai desena?
O maimuţă... :P ... oricum nu le am cu desenu

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să scrii, ce ai scrie?
O ultimă postare pe blog... ca să nu plângeţi dupa mine =)) ...

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să citeşti, ce ai citi?
Apăi nu ştiu... aş termina cartea aia care o citesc acuma... nu vă zic care =)) ...ca râdeţi de mine...

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să furi, ce ai fura?
Păi... am voie?! Fără să păţesc nimica?! ... aş fura iubitu cuiva LOL =))) ... da numa aşa să vad cum e...şi pe urma îl dau `napoi =)))

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ceri scuze, cui te-ai adresa?
Nu ştiu… mama…tata… fraţi… surori... adică soră :)

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să răneşti, pe cine ai răni?
Pe >:) >:) ... pe... ăăă... o altă muscă LOL =))))

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să te rogi, ce ai cere?
Probabil protecţie... nu`mi vine acuma...îmi vin prea multe în minte ca să aleg :)

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să dai, ce ai da?
Io nu dau nimic!!! Ce întrebare`i şi asta?!


şi îs pusă pe fapte mari... o dau mai departe la:
celine - simple impresii;
Sophie - Beware.;
Dianna - Sunspot;
Remus - S t a R i N G;
Cippy - Anti-Plicti;
Un Suflet - Etajul 3;
şi nu în ultimul rând, TyB - Oraselul;
v`am spus ca mai urmeaza unul :))


edit. m`am gandit sa o dau si lui Cipri, daca vrea :)

lista nu e în ordine alfabetica...în primul rând pentru ca nu prea ştiu alfbabetu [=)) :))] ...şi nici în altă ordine :P ... e pur şi simplu în ordinea aia :D ... vă urez spor la scris... şi cam atât.
6 Responses
  1. Sophie Says:

    eu mai spun că eşti dusă rău:))


  2. Deea, mulţumesc mult pentru că te-ai gândit la mine, sunt într-o perioadă în care nu preiau lepşe. Deşi aceasta este foarte frumoasă... Am copiat, totuşi, întrebările şi - nu ştiu când, totuşi - promit că am să răspund la ele. Ferm!



  3. Unknown Says:

    bine Cristian.

    @ Cipri o sa astept atunci sa vad raspunsurile tale :)


  4. Cipri Says:

    @DeeA: am răspuns :)


  5. Unknown Says:

    aoleo, o iau, dar nu ştiu când, că am fost câteva zile dusă şi totul e pe dos în spaţiul virtual!
    mersi oricum!


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics