leapsa... (re)scrisa
 leapşa de la celine...proaspăt căsătorită :))

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici cel de-al patrulea rând.
"ţine în sclavie mintea omului leneş. Împotriva sa tre-"
2. Fără să verificaţi, cât e ora?
trei jumate :)
3. Verificaţi!
3:41 PM
4. Cum sunteţi îmbrăcat(ă)?
pantaloni scurţi şi tricou...
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
la nimic... că am venit şi aveam offline de la celine pe mess şi am intrat pe blog la ea sa vad ce şi cum :)
6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?
betoniera din curte :))
7. Când aţi ieşit ultima dată şi pentru ce?
am ieşit...acu 15 minute am venit în casă... că am fost în curte...am şi eu treaba..bine?!
8. Ce aţi visat ieri noaptea?
eu am visat că...nu mai ştiu...da am visat mulţi oameni
9. Când aţi râs ultima dată?
ieri, azi, acuma, mâine, defapt mâine nu are cum să fie ultima dată...fie....ieri..adică azi :))..cred că am o problemă :)))
10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
calendar 2009 ;) ...2 prize...un intrerupator...sau astea nu se pun?!
11. Dacă aţi deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
ăăăăăăăăăăăăăăăăăă...maşină ;;)
12. Care este ultimul film pe care l-aţi vazut?
Ice Age 3...drăguţ
13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
cum ar fi?!
14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
e...ca un chestionar /:)
15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
dar voi ştiţi toate... :-?? ...ăăăă....cred că am mai făcut leapşa asta odată =)))
16. Care este prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?
Eliza
17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
Timotei....habar n–am...
18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
păi şi dacă mă gândesc ce?!...nu mă mută gându acolo ;))
19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
...dacă intru mai tre să spună ceva? :D
20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce aţi schimba?
apăi... mai contează?!
21.Vă place să dansaţi?
nu :P
22. George Bush?
da ce treabă am eu cu el?...ce–i neam cu tata?!
23. Ce aţi văzut la tv. ultima dată?
...probabil Miami Ink...da cine mai ştie...
24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să primească această leapşă?
stai să mă gândesc :D ...deci...pentru Annonimu, pentru Un Suflet de la Etaju 3 ...şi pentru cine vrea şi o face...
Etichete: , | edit post
7 Responses
  1. Unknown Says:

    ce şmecheră eşti! :))


  2. Unknown Says:

    sa sti draga mea ca nu am copiat`o mi`am amintit cand am ajuns la intrebarea aia unde am pus linku ala... :P


  3. Unknown Says:

    te cred, te cred :)


  4. Unknown Says:

    multumesc pentru increderea acordata ;)


  5. Eliza Says:

    am facut-o si eu :)) thanks


  6. Un suflet Says:

    Mulciumesc pentru leapsa...nu am mai completat una de pe vremea blogului mei vechi :D


  7. Annonimu Says:

    Am raspuns si eu asa mai grei :)
    http://bancuri-sortate.blogspot.com/2009/08/leapsa.html

    treaba e ca nu am fost in localitate si pe unde am umblat am intrat mai rar pe net :)

    Mc si sper ca am raspuns bine :))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics