prima mea dezamagire
ai venit si m`ai ademenit... m`ai facut sa renunt la net mai devreme ca de obicei... si m`am luat dupa tine... m`am dus in pat... si m`ai urmarit... si cand sa adorm, m`ai parasit :( ... ai zis ca nu mai vrei sa stai cu mine... ce urat din partea ta sa faci asa ceva unei biete fete... deci somnule... nu te mai ascult...nu te mai vreau ... m`am suparat pe tine si nu te iert niciodata!!!

pe scurt: nu am avut somn :D



*** si sa va arat ce cadou am primit... >>clic<< - mai incearca odata... dar mai jos :D

asta este cel real :D  >>>clic aici, am zis!!!<<<


si ceva shod :)))
2 Responses
  1. Cipri Says:

    Şi reclama e găsită în timpul în care trebuia să faci nani, nu?


  2. Unknown Says:

    nu, aia am gasit`o inainte sa postez... :D


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics