e fain mai asa?
in primul rand nu stiu cati ati observat ca am gresit la titlu sondajului in loc sa scriu "e mai fain asa?" ...dar pana sa modific eu titlu ala nu a mai mers pentru ca votase deja o persoana :D ...deci cui nu`i place modificarea de pe blog am pus postarea asta ca sa spuna si de ce nu`i place, ca vreau sa stiu :) ...ca de facut la loc nu`l mai fac...nu de alta da nu cred ca mai stiu :)) ...ca si templateu asta l`am bushit odata si am facut cu nervii pana sa ma prind cum sa`l fac la loc :P ... o zis buna la toata lumea...si fericita...

si sa stiti ca musca mai traieste =)))))  
3 Responses
  1. Dianna Says:

    buna sa-ti fie inima ;)


  2. Un suflet Says:

    Am devenit dependenta de blogul tau, sa aflu soarta "bazaietoarei" :)).
    Stiu ca dupa razboi multi viteji se arata... recunosc, eu am vazut titlul sondajului, dar m-am gandit ca asa ai vrut sa fie; Ceva de genu "dragi mei"...cuvantul "mai" sa fie folosit in sensul de "alint".
    Eu nu am vazut blogul inainte, asa ca nu imi pot da cu parerea


  3. Unknown Says:

    e fain :)

    a "votat" cineva "nu am chef sa votez"
    genial:))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics