pariu ca nu iti faci cont?!
dupa cum stie toata lumea, blogurille, forumurile, si cam toate locurile unde iti faci un cont, la inscriere au codu ala care tre sa il copiezi...unele sunt asa mai normale...nu sa te chiorasti prea mult...ca sa isi dea seama tot omu ce scrie...dar am dat de un site...nu mai zic care...ca nu fac reclame la mine pe blog :P :)) ...bai are un cod de verificare...nu l`am nimerit din 3 si am renuntat :D

model de cod normal:

asa`i ca il intelege toata lumea? ... v`ati prins e de la blogspot....








asta arata ceva mai interesant... e ceva de genu ..pariu ca nu iti faci cont?! :))
Etichete: , | edit post
5 Responses

  1. Unknown Says:

    nu stiu ce`i ...ca nu am mai facut cont dupa 3 incercari :)) ...si l`am luat asa numa de model :D


  2. Unknown Says:

    ar putea fi si 13BX8P ..sau 6 in loc de 8 ...habar n`am :D


  3. Un suflet Says:

    13BBP ... eu asta descifrz, si faza amuzanta la incercari este ca de fiecare data cand nu nimeresti se schimba cuvantul. Dara ramanea acelas, aveai mai multe combinatii pe care puteai sa le incerci.
    Macar era un site care merita oboseala?


  4. Unknown Says:

    nu, ca de aia nu am mai facut cont =)) :))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics