mustele`s fraiere...
a murit musca....si nu oricum :)) deci sa vedeti...sambata seara...mai pe intuneric asa...deci sa zicem noaptea...am vrut sa eliberez musca intr`un moment de compasiune :)) ...si duc sticla pe balcon deschid dopu, pun sticla pe jos acolo...si noroc ...ce va fi va fi...ieri la ameaz ma intreaba fra ce mai face musca mea :))...io cica "i`am dat drumu, hai sa vedem daca o zburat" ...cand ajung pe balcon, era moarta`n sticla...bleaga nici nu o iesit afara :)) ...asta e viata e dura...pentru unii :)

...noi sa fim sanatosi! :D
Etichete: , , | edit post
12 Responses
  1. Mihai Says:

    Cat sadism....
    Eu cand eram mic le rupeam aripile si picioarele si le puneam pe ochiul de la aragaz(cu focul aprins) si mureau repede, nu in halul asta...


  2. Vin Ploile Says:

    Ba mi-s fană! :) Dar numa' fană al ăstora faine! :)) Mai dă-mi, dacă mai ai!:)

    p.s. Aşa-i, ce idioate îs muştele?! Vai de capul lor, întră pe geam şi nu mai ştiu să iasă afară. Se pare că nu mărimea camerei e de vină (nici din sticlă n-a ştiut să iasă), ci mărimea inexistentă a creierului lor! :)


  3. Un suflet Says:

    Vesnica pomenire :D :))
    Era si cazul sa dea ortu popii...doar a baut cola, si se spune ca aceasta licoare magica ataca diverse parti din organism, si cum ea era mica si plapanda efectul si-a facut simtit prezenta.
    macar a murit fericita :))



  4. Unknown Says:

    da da`ma`n judecata cipri =))



  5. Anonim Says:

    Dacă aş putea, mi-aş cumpărat un set de vreo 50 de muşte doar ca să le omor :D 8) :mrgreen:

    Deci, felicitări!


  6. Cipri Says:

    Nu te dau în judecată, dar va trece mult timp până să te iert pentru această faptă :(


  7. Eliza Says:

    si io cred la fel. exemplul cu camera in care intra si nu mai stiu cum sa iasa il traiesc si io frecvent cu mustele vizitatoare.

    dar acum ma gandesc ...ca si oamenii de noi suntem la fel de multe ori. intram cu capul inainte in ceva, ca :|... musca-n camera si nu mai stim sa iesim...ne invartim disperati si incercam- si asta si cealalta, da' de gasim solutia.

    mda, trebuie sa ma mai gandesc la asta. omul ca o musca. :-?


  8. First L Says:

    A murit, s[ presupunem, din cauza (re)presiunii c\nd ai deschis sticla >:D


  9. Unknown Says:

    Vreau sa vin la funeralii sa tin predica.


  10. Unknown Says:

    apai... nu`i mai am 'cadavru' pentru funeralli :)) ...a 'zburat' sa zicem :D


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics