vreau Craciun
vreau sa vina Craciunul!!! abea astept sa merg la colindat, si sa inghetam pe la porti, sa cantam asa fain, si sa ne ceara oamenii sa mai cantam una si la vecinu de la etaju de mai sus :D, sa mancam o prajitura si sa ajungem la omu ala care zice ca sigur nu mai vrem prajitura si ne da cartraveti acrii(mie nu`mi place da e tare faza :))), numa sa fie zapada si e super, si sa nu ne imbolnavim, ca in anu i care dupa colindat nu m`am ridicat din pat pana de revelion ca aveam febra si alte chesti care vin dupa ea :). sa mergem la biserica sa vedem programu copiiilor cum zic poezii si is asa sozi ca ei de abea leaga cateva fraze si invata poezii pe derost. si brad, nu cred ca mai e cazu ca anu trecut a fost primu an fara, probabil dintr`un sir de ani care urmeaza. si v`am facut la toti chef de craciun acuma :D

sa fiti iubiti!!!
paaaaaaaaaaaa
Etichete: , , , , | edit post
4 Responses
  1. Mihaela Says:

    Si eu vreau sa vina Craciunul...de-abia astept sa impodobesc bradul, sa cumpar cadouri pentru familia mea...:)


  2. ade Says:

    eu deja ascult cantece de craciun inca de la sfarsitul lui octombrie :))


  3. Mihai Says:

    Ce tare e ala cu castravetii :)) El crede ca daca lui ii plac e musai sa le placa tuturor. Eu uneori am chef de cate o muratura acra tare, dar nici intr-un caz in combinatie cu prajiturile dulci dee la craciun :)


  4. LiaLia Says:

    Hihihi, ce drăguț! Aici la București nu am mers niciodată la colindat, doar așa, în familie, dar mi-am amintit când am fost într-un an la rudele de la Făgăraș, io roackeriță fițoasă, am mers cu grupul (colegii verișoarei mele) la colindat, eu singura care nu știa niciun colind, dar auzind că sunt venită de la București, toți profesorii la care colindam îmi dădeau de băut și cozonac. La ultima casă unde am mers, eu eram atât de beată, dar și singura care mai avea glas să cânte :))) Ahhh, ce vremuri! :) Să vină Crăciunuuul! :)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics