dimineata...e...la 11 :D
"Cea mai fericita parte a vietii omului este aceea petrecuta treaz si intins in pat dimineata." Dr. Johnson (1709-84)
Cat adevar poate sa spuna omu asta intr`o singura propozitie, il ador deja si nu stiu ce o mai spus si scris, da nu mai conteaza ca astea sunt de ajuns ca sa iti dai seama ca are tot timpu dreptate :)
Cine nu il crede, sa se uite la mine ca eu sunt exemplu lui perfect :)) mi`s fericita in pat tolanita dimineata, toti sunt, mai nasol daca trebuie sa te trezesti repede ca suna ceasu(cine l`o fi inventat?!) si sa te grabesti sa fi gata in 15 minute ca sa pleci, numa tu sti unde :D
Cel mai fain e sa dormi pana te trezeste soarele, sau in cel mai rau caz cineva sa te intrebe "Ai murit, ca e 14?"(nu mi s`a mai intamplat ...da prin a 11 in vacanta de vara am dormit odata pana tarziu si pe la trei si ceva vine mama sa vada daca mai traiesc :D)
 si sa nu mai zic ca atunci cand esti trezit de ceas, nu apuci sa visezi nimica, cel putin eu din noptile alea nu`mi amintesc ce am visat :)

o noapte buna, si sa dormiti muuuuult, ca nu e nesanatos, cine zice asa va minte ;)
Etichete: , , , , , | edit post
9 Responses
  1. Bineînţeles că somnul nu este niciodată nesănătos... O zi bună îţi doresc!


  2. Un suflet Says:

    Eu am timp, dar nu ma impac bine cu chestia asta pe care noi o numim "somn"...ma trezesc in miez de noapte si adio sa mai vina Mos Ene pe la mine.
    Dimineata pe la 6, incep sa ma ma uit la ceas asteptand cu nerabdare sa iasa soarele si sa incep sa misun prin casa sau prin oras.


  3. Mihai Says:

    Sau sa te trezeasca aroma de la cafeaua pregatita pentru tine... Frumoasa viata de trantor :)
    Pentru cei care nu prea se impaca cu somnul le recomand
    http://polyphasic-sleep.info/what-is-polyphasic-sleep/


  4. allé Says:

    ioiiiiii .
    e teribil citatul =)) nu, e mortal de adevarat.


  5. First L Says:

    [să nu mă crezi criminal după ce citeşti]

    Nu-mi place să dorm. Mi se pare vreme irosită. Dar din moment ce aşa am fost concepuţi de Dumnezeu, nu am de ales :D

    Noapte bună :P


  6. Unknown Says:

    deci "L". nu esti singurul de genu, dar eu nu ma numar printre cei carora nu le place somnul :D


  7. Mihai Says:

    Adica, voi credeati ca este suficient somn pentru toata lumea?! Unde ai auzit tu de ceva care sa fie si bun si din belsug, pentru toata lumea? Din cauza ca unii dorm mult si bine nu le mai ramane si altora. "L" are toate motivele din lume sa fie suparat pe tine DeeA. Nu mai fa pe inocenta! :)


  8. Unknown Says:

    no mai tre sa fie si unii suparati, ca altfel nu merge treaba.


  9. Kr!s Says:

    Recordul meu a fost sa dorm pana la 18:00. :D

    Nu-mi place sa ma trezesc din somn, dar stii doar ca merg pe principiu ca eu am o viata si pe aia n-o s-o dorm. :)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics