X has signed out
ce ma nerveaza pe mine atunci cand intreb ceva e cate unu/una de pe mess... si nu dau bine enter...si dupa ce probabil imi iciteste intrebarea vad asa subit ca x signed out...dupa ce o stat pe mess toata ziua...fix atunci l`o lovit treaba din plin...

si tre sa`mi fac un update la browser ca nu`mi accepta toate chestile si deja ma supara...

si mi foame da mie lene sa ma duc sa mananc... ca doar e masa de la miezu noptii acuma ... nu?!


no sa fiti cuminiti si noapte buna ;)



PS .... mi s`a reparat calculatoru :D ...
3 Responses
  1. Un suflet Says:

    Bine ai revenit. Speram ca ai adus forte proaspete si noi experimente;
    Daca silueta te ajuta...mananca atunci cand organismul cere asta.


  2. Mihai Says:

    O fi problema cu intrebarile tale. Or fi prea adanci, prea grele. Nu pot saracii sa raspunda si decat sa se faca de rusine mai bine iasa.


  3. Unknown Says:

    probabil ai dreptate Mihai :))
    ... ca la intrebarile usoare stiu si eu raspunsurile :D


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics