bau... I`m back
 ...ma gandeam sa mai scriu cate ceva... o poveste... o gluma... sa bag un filmulet... dapai nu mai stiu ce :)) ...mi`o fugit ideile... incep sa ma satur de facebook :) ... nu mai imi place sa stau toata ziua acasa, doar ca nu prea am ce face ... si ui asa pierd vremea :D ... si mai scriu pe blog din cand in gand... ca nu am mai trecut pe aici de ceva vreme :) dar mai traiesc, adica supravietuiesc :D ... o duc inca bine :)) ... pe timp de criza, cu exceptia faptului ca nu mi`am gasit de lucru... fapt care  nu prea arata roz nici in viitor...


Etichete: , , , | edit post
1 Response
  1. Mihai Says:

    O fi mai bun rasul fara motiv decat plansul fara motiv.
    Tratamentul insa tot la psihiatrie se face pentru amandoua situatiile :)
    Parerea mea....


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics