una dupa alta


dupa ce ca acuma cateva zile mi sà stricat calculatoru... de ieri sau ceva de genu nu mai pot intra pe mess...
deja ma dispera..inteleg o zi..doua...dapai deja exagereza ...si io vreau pe mess :(


si o chestie pentru cei care au nevoie de o licenta moca de avira... e un concurs e un blog, il vedeti si in blogroll, da il pun si aici :D deci acolo scrie castiga 10 licente avira pe un an...defapt e 1/pers. da stiti si voi asta... si asta e linku

succese... si toate bune si frumoase :D

azi a fost fain afara nu tu ploaie...si unpic de soare :D ... deci vine iarna :)) ...stiu ca e naspa...da face parte din programul nostru :))
Etichete: , , , , , | edit post
7 Responses
  1. Se întâmplă frecvent... Noroc că eu am o prezenţă mai mult simbolică pe mess...


  2. Unknown Says:

    dupa o reinstalare a messùlui a functionat normal


  3. georgiana Says:

    nu vine iarna inca...deah!!


  4. Unknown Says:

    nu...pricep...de...ce...faci...abuz....de.... ....
    Numai Mihaela Rădulescu are voie măi, dar pe ea o iertăm că nah, nu ştie să facă acordul dintre subiect şi predicat. ;)


  5. Pandutzu Says:

    cand mai patesti asta, incearca sa-i dai click sus la connections si pe urma ok. ar trebui sa mearga :d


  6. Unknown Says:

    intai tre rezolvata problema cu calculatorul stricat :D


  7. Anonim Says:

    Daca mai ai nevoie de ajutor lasa un nou post..si iti dau detalii cum sa rezolvi..ca si eu am patit-o


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics