Am primit cadou...
... o leapsa :D

1. Numeşte cea mai mare frică a ta.
mie nu mi frica de caine nu mi frica de inaltime si nu mi frica sa ma dau cu barca :P ... acuma citeste fara nu =))

2.Idealul tău în viaţă este...
necunoscut :)

3.Dorinţa ta cea mai ascunsă.
vreau vreau eu vreau...apai vreau multe, dar ca sa fie una acuma repede vreau masina acuma repede si mai vreau ceva mai ascuns dar daca e ascuns inseamna ca nu se afla :)

4.O persoană pe care o admiri. De ce?
pe mine.


nu dau mai departe, cu toate ca acuma e luna cadourilor.

dar celine ma face sa mai scriu acuma ceva cica ca nu mai scriu asa de mult si mi-o dat ea ce sa scriu :)


era sa uit de intrebarea asta :)
5.Cel mai frumos cadou primit vreodată. (de la cine, de ce ţi-a plăcut şi cu ce ocazie)
de la x nu mai stiu ce cadou era si ocazia fara ocazie... eu nu primesc cadouri dinalea.. is greu de multumit :))
Etichete: , , | edit post
0 Responses

Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics