e iarna si afara e frig...
m-am saturat de vremea asta naspa de pe afara, imi vine sa nu mai ies din casa, doar ca mai trebuie cateodata. cica o sa trebuiasca si mai des daca ma apuc de lucru, ca si asta trebuie sa inceapa odata in viata, cica orice are un inceput, si zic eu si un sfarsit :)
vreau sa fie primavara, sau orice anotimp, doar sa fie mai cald nu minus o suta de grade, ca atunci cand ies afara sa imi pun fular pana la ochi si gluga pe cap sa mi se vada doar ochii, si sa nu ma mai recunoasca lumea pe strada... si acuma mi-o venit o idee tre sa imi cumpar dinala ca la araboaice numa ca vreau imblanit :)).
azi m-a salutat cineva pe strada da nu stiu cine era, neinteresant, trecem peste.
ce se intampla atunci cand te angajezi pentru prima data cand tu inainte toata ziua dormeai? raspuns: nu mai dormi toata ziua :D
va las acuma...si va urez zile calde.

WANTED: primavara.
6 Responses
  1. nici nu stiu cu ce sa incep... ca ai atatea subiecte in postul asta de a trebuit sa revin la titlu sa vad cu ce ai inceput deja :))
    dar de ce dormi toata ziua acum? nici o preocupare nimic?



  2. Anonim Says:

    din ala ca la araboaice, adica vãl asa se numeste...si personal mi-ar fi nu stiu cum sa declar ca dormeam toata ziua in calitate de tanar cetatean...daca la varsta asta dormi toata ziua la 60 de ani ce faci? e absolut enervant sa citesti expresia tipica fetelor visatoare: "ce faci cand pana acum dormeai toata ziua"...cum pui mei sa dormi toata ziua, voi n-aveti nicio grija in viata?


  3. Unknown Says:

    @Anonim - fiecare face ce vrea, dormit toata ziua la mine inseamna [cam maxim]pana pe la 13 dar de noaptea destul de tarziu... si eu ma gandeam la denumirea de "burqa" da pe blogu meu ii spun cum vreau eu :P

    @Tudor - am si eu preocupari dar nu mi le spun :P


  4. "ce se intampla atunci cand te angajezi pentru prima data cand tu inainte toata ziua dormeai?"

    devii mai responsabil si multumitor pt. locul de munca. :)


  5. Unknown Says:

    sa speram ca ma angajez acolo... :D ca daca nu iar ma apuc de cautat :)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics