Nu stiam ca sunt insarcinata...
stiti emisiunea de la televizor cu titlu postarii?! sa va explic... e o tipa care la un moment dat se duce la doctor cu dureri abdominale...si ala  o consulta si ii spune cam asa: "Sunteti insarcinata...o sa nasteti in orice moment".
m-am uitat sambata la emisiune si nu credeam ca e posibil asa ceva, sa nu sti ca esti gravida, da cica se poate. asa ca trecem peste. oricum e interesanta emisiunea :)

azi noapte am avut un vis in care se face ca la mine pe strada, strada care nu e lunga era cave de genu la prima poarta nunta, la a doua mormantare si inca o nunta mai jos si inca o mormantare si mai jos...ciudat, mergeam pe strada si ma gandeam cum e posibil sa iti faci nunta langa o mormantare... si am mai visat ceva da nu mai stiu ce :)

La multi ani si un an nou super fain, asa cum si-l doreste fiecare ;)


ps. ce va-ti gandit cand ati vazut titlu prima data?! :D

[aveam si o poza geniala pentru postare da mi sa stricat iar calculatorul :( ]
Etichete: , , | edit post
8 Responses
  1. cristina Says:

    ps. ce va-ti gandit cand ati vazut titlu prima data?! :D
    ...nimic pentru că am citit titlul după ce am citit postarea;)


  2. Unknown Says:

    apai nu esti corecta :)


  3. cami Says:

    apai m-am gandit ca te-ai prostit cu totu!!!!


  4. Unknown Says:

    apai cami io nu m-am prostit deloc :P


  5. eu ma gandeam deja sa-ti zic felicitari! ;))


  6. Unknown Says:

    nu multumesc emanuel :))


  7. Anonim Says:

    Stiu 3 cazuri de insarcinate subit care au nascut din diverse motive care sunt urmatoarele:
    1.A acuzat durere de masele dar era gravida(asta e cea mai tare)
    2.A acuzat dureri de apendicita la care i-a zis doctorul ca apendicita are doi ochi.
    3.Durere de spate dar a nascut un baiat(sa-i traiasca)
    toate spun ca nu au stiut ca sunt insarcinate


  8. Claudia Says:

    Andreea 100%


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics