iar m-am dus...
Mai tine cineva minte poastrea aia cu "eu nu mai merg niciodata", e uite ca am mai fost odata acuma am venit acasa :). Si ma dor picioarele...am urcat 5 ore si am zis ca facem 6...cica Robert zice ca am ajuns si prea repede, ca daca mergea cu altcineva(nu zic numele ca poate se supara P.) asa ca nu mi-o fost ciuda ca am mers, am avut un rucsac mic... da nu l-am putu cara pana sus ca era totusi prea greu la un moment dat, rucasacu cand mergi la munte devine din ce in ce mai greu si tu mergi din ce in ce mai incet si cu mai multe pauze.
Remus, acuma numa cand am pus linku spre postarea de data trecuta am vazut ca ai zis sa te iau cu mine data viitoare :D  ma ierti ca nu am vazut mai repede? ;))
Am si racit pe acolo, si sper ca pana maine sa nu fac febra musculara ca ma supar rau de tot, si de data asta ciar ca nu mai merg, decat cu masina pana sus :)) :P.

si Robert zice ca asta e cea mai tare poza(eu nu am vazut nici o poza deci nu prea pot sa il contrazic sau sa il sustin :D):

oricum a fost fain, diferit de alte dati, oameni diferiti...si gata ca ma pun sa dorm :D
5 Responses
  1. Dana Says:

    nu am urcat niciodata pe munte iarna, desi toata vara is cam pe munte. cred ca a fost tare. oricum poya e super!


  2. Dana Says:

    era *poza...offf am tastatura in limba romana :P


  3. Unknown Says:

    a fost fain, si e fain...dar e si greu pana ajungi acolo :D


  4. Anonim Says:

    pai vezi daca iti place ...cand mai mergem poate vi si tu ;)


  5. Unknown Says:

    doar cu masina pana sus :)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics