eu nu mai merg niciodata!
Am fost la munte... si e greu ... e greu sa urci atata pe jos... si sa ti se spuna Mai e putin si ajungem! si putinu ala nu se mai termina... si iti dai duhu pe parcurs... si iti vine sa te intorci din drum acasa... si pe drum pana ajungi la cabana spui de enspemii de ori ca nu mai mergi niciodata acolo.
Pe drum spre cabana ma gandeam care e sensu mersului la munte defapt? mergi 6 ore[atat am urcat noi] ca sa ajungi la o cabana...care are o stea =)) am ras de numa cand am vazut ca o are... si stai putin pe acolo[o zi, doua] si pe urma cobori si mergi acasa. Si daca esti mai asa ca mine poate ti se face si rau pe drum in timp ce urci... si nu e chiar placut... in fine, odata ajuns acolo, incepe sa iti placa, te incalzesti dupa ce ai inghetat pe drum si ai zapada in ghete[daca e iarna], bei un ceai cald, mananci ca te apuca foamea... cel mai fain e a doua zi cand nu mai esti asa obosit...te duci pana in varf de la cabana...sa vezi Sibiu... se vede misto noaptea ;) ...si pana sa pleci asa de fain ti se pare ca a fost ca incepi sa uiti partea cu urcatu... si zici ca a meritat... si uiti ca in timp ce urcai ai spus ca nu mai mergi niciodata si cand te cheama iar cineva la munte esti primu care vrea sa meaga. Eu de fiecare data am zis  nu mai merg niciodata!!! si de fiecare data cand am putut m`am dus. :))
5 Responses
  1. zurliu Says:

    deci se merită
    plus că faci mușchi la picioare și corpul e mai sănătos.


  2. Anonim Says:

    Chiar se merita!!!!!!!!!
    Si mie mi-a placut foarte mult, cand mai mergem????:D
    De acolo de sus lumea e altfel, mult mai mica si incepi sa pretuiesiti si alte lucruri pe care acasa nu le prea ei in seama: o cana cu apa/ceai/cafea, un pat moale, putina muzica, etc etc



  3. Unknown Says:

    Alex...ti`am zis ca nu`i frumos sa zici asa :))


  4. delphy Says:

    data viitoare sa ma iei si pe mine
    :P


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics