'Ai ajuns acasa?'
'Ai ajuns acasa?' asa ma intreba mama cam de fiecare data cand veneam de la scoala... eu intram pe usa strigam in gura mare 'ceau, am venit', si cateodata cred ca ma auzea si vecina (cu toate ca nu stau la bloc, si nici nu avem casa lipita de a vecinilor), dupa ce spuneam asta mama deschidea usa de la bucatarie si ma intreba '...si, ai ajuns acasa?' ma enerva cateodata, eu tocmai salutam si ziceam ca am venit si ea ma intreaba daca am ajuns... avea sens? ...eu i`am spus ca nu... dar oricum si acuma mai face asa cateodata :)) ...si o intreb daca i se pare ca ma vede... sau poate crede ca vede fantome :D ...si da, am ajuns! :P

...si... ati ajuns pe blogu meu? :))
Etichete: , , , , | edit post
3 Responses
  1. DA DA am ajuns pe blogul tau, si voi mai ajunge! :):) Faina insemnarea!
    O saptamana reusita iti doresc!


  2. Anonim Says:

    in ritmu asta in care postezi iar mi se blocheaza browseru :))


  3. zurliu Says:

    Stai liniştită, şi mama mea la fel face. Tot la fel îi răspund şi eu.
    Ce am remarcat e că şi eu procedez la fel uneori, involuntar.
    "Te-ai trezit?" "Ce faci? mănânci?" când totul e evident :)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics