tratamentul tăcerii :))
Un barbat si sotia lui aveau probleme acasa si si-au aplicat tratamentul tacerii. La un moment dat, barbatul si-a dat seama ca in ziua urmatoare avea nevoie ca sotia sa sa-l trezeasca la ora 5.00 pentr un zbor de afaceri.
Nedorind sa fie primul care sa rupa tacerea (si sa piarda), a scris pe o bucata de hartie "Te rog sa ma trezesti la ora5.00" si a lasat biletul unde stia ca sotia sa o sa-l gaseasca.
In dimineata urmatoare, barbatul se trezeste si descopera ca este ora 9.00 si ca a pierdut avionul. Furios, tocmai se pregatea sa se certe cu sotia lui ca nu l-a trezit, cand a observat un biletel langa pat: "Este ora 5.00. Trezeste-te !".
Concluzia: barbatii nu sunt echipati pentru genul acesta de intreceri. Se poate ca Dumnezeu a creat barbatul inaintea femeii, dar intotdeauna exista o ciorna inainte de capodopera!
14 Responses
  1. Essences Says:

    Buna, ai o adresa de mail?


  2. zurliu Says:

    Se poate ca Dumnezeu a creat femeia înaintea bărbatului, dar a prostit lumea să creadă altfel.

    Sunt curios dacă eşti de acord cu concluzia ta.


  3. Unknown Says:

    nu sunt de acord cu ce spui tu: Dumnezeu a creat femeia înaintea bărbatului, dar a prostit lumea să creadă altfel, pentru simplu fapt ca eu cred ca e asa cum spune in Biblie, nu altfel.


  4. zurliu Says:

    nici eu nu sunt de acord cu ce am zis, am scris aşa pentru că nu sunt de acord cu concluzia ta.


  5. deci mie chiar imi place concluzia!perfect de acord....normal ca acuma e ranit orgoliu barbatiilor:)))ce bineeeeee......


  6. Dianna Says:

    cica la un moment dat barbatii nu mai aud sunetele inalte si femeile nu mai aud sunetele joase...de aia ajuns barbatii si femeile sa se certe :P


  7. Zaquelin Says:

    mai sunt si ciorne reusite=))))))


  8. Unknown Says:

    M.S. - ai tu una? :))) =))))


  9. apoi tot timpu de pe ciorna se transcrie pe curat:))) =))


  10. There once was a boy who wanted to be really smart. So that night he wished upon a star and in the morning he was a girl....:D


  11. razvan (YO) Says:

    chiar conteaza cine o fost creat primult sau prima? nu prea cred :P consecintele au fost aceleasi ... izgonirea din paradis :|


  12. Georgiana Says:

    buuuuuunn...eu cred ca ne-am indepartat de subiect(razvan are dreptate, nu cnteaza cine e primul!)pana la urma poti sa fii prost de sa puti sau un geniu, indiferent daca esti barbat/ femeie! si la o adica...eu cred ca era vorba despre abilitatea "intuitiva" a barbatului si nici decum de o lupta pt suprematie intre cele doua sexe...
    eu nu inteleg de ce trebuie sa fie o lupta?!


  13. zuPPazThaR Says:

    Eu inteleg inferioritatea feminina...dar acest banc nu face altceva decat sa confirme parerile mele...
    Inteleg acea femeie care a spus bancul si imi e mila de ea...daca avea parte de un tratament ok din partea barbatului nu se straduia atat de tare =))
    Nu contest ca exista exceptii...adica femei destepte...dar mereu se va gasi un barbat mai destept...
    Stau si ma gandesc ca de fapt nici macar nu e o gandire misogina...e doar una realista...

    Acum bineinteles ca vor sari vreo cateva femei care vor avea argumente total nefondate si neplauzibile...dar ce sa faca si ele...asa ca degeaba le mai puneti pentru ca nu voi reveni sa intretin cearta...

    Am aruncat doar o pastila...sa va faca sa va treziti...se pare ca inca dormiti!


  14. zurliu Says:

    mai era o fază
    Dumnezeu a creat lumea şi omul în 6 zile şi apoi s-a odihnit. După aceea a creat femeia dintr-o dată, şi de atunci nimeni n-a mai avut odihnă :P


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics