Povestea cea mai scurta si frumoasa pe care ai citit-o vreodata
A fost odata ca niciodata un baiat care i-a cerut unei fete sa se marite cu el. Fata a spus "NU".

Si a trait fericita pana la adanci batraneti.......
Fara sa spele,
Fara sa gateasca,

Fara sa calce pentru nimeni,

Iesind cu prietenele ei,

Cheltuindu-si banii pentru ea insasi,

Fara sa lucreze pentru altcineva.

Sfarsit.


...Problema este ca de mici NU ne spuneau povestile astea...
..........Si ne-au prostit cu "Fat-Frumos" ...........



[from my e-mail]


12 Responses
  1. Zaquelin Says:

    rescrie tu o carte de povesti pentru generatia mai tanara:P de fapt cred ca mai bn faci desene ca altfel nu ai vanzare:))).


  2. Anonim Says:

    traiesti fericita pana la adanci batraneti si cand ajungi acolo realizezi ca nu ai pe nimeni sa te ingrijeasca, sa te ajute.... si mori singura :( ..... da macar mori cu bani in buzunar :))


  3. Unknown Says:

    ^^^ ii doar o poveste.. la fel ca si aia cu fat frumos :)) ... nu am zis ca nu ma marit nicodata :P :P :P


  4. apoi mno povestile din inspiratii reale se fac:)))


  5. Dianna Says:

    drept vorbesti georgiana....orice poveste are un sambure de adevar ;)) si oricum...adevarul doare :))


  6. razvan (YO) Says:

    yup tocmai ideei ca astea ascund adevaratul sene al iubirii si fac din dragoste ceea ce nu este ... sorry ca eu is cel mai pesimist la comment-ul asta


  7. zuPPazThaR Says:

    da...si ai uitat de aia cu scrisoarea aIIIa....ca noua cand eram la scoala ne puneau sa invatam varianta lung...aia scurta e mai dragutza...

    La un semn deschisă-i calea şi s-apropie de cort
    Un bătrân aşa de simplu, după vorbă, după port.
    - "Tu eşti Mircea?"
    - "NU!"


  8. Unknown Says:

    aia nu mi`am amintit`o :))


  9. Anonim Says:

    mai cunosc eu pe cineva care acum o gramada de ani spunea ca nu o sa se marite niciodata :D ...dar Domnul a hotarat altceva asa ca peste o luna se marita :))) ...asa ca Deaa: Never say NEVER! :D

    p.s. shi mai lasa pernele alea de pe face! :P :))


  10. Anonim Says:

    vroiam sa zic Deea* :D ...te rog eu sa nu ma arunci de pe geam =))


  11. Anonim Says:

    se pare ca am inteles gresit fraza ta...haha ...dar vina e a ta ca nu ai pus semnul exclamarii la sfarsit =)) (sau sa fie ora asta "devreme" :-? hmmm....aaa..si inca ceva... "nicodata" nu exista :P ...


  12. Unknown Says:

    ^ n`am inteles nimic :D ...in afara de faptul ca ma voi marita odata...cea ce e normal...ca nu am spus mai sus ca nu voi face asta :P

    si nu ma arunc pe geam draga/dragule...ca nu am de ce :P


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics