gugăl mă cunoaște...nu prea bine
Gugăl zice:


Andrea likes to swim, horseback ride, see movies, and read -> nu știu sa înot...nici să călăresc... la filme mă uit cam rar... vorba aia "mai răruț că'i mai drăguț" o da...și cititul...nu comentez :P

Andrea likes to dress up by wearing nice pant suits and high heels -> not true :D

Andrea likes to socialize with a small group of trustworthy friends. -> asta așa e :P

Andrea likes to go hiking and dancing -> ultima oara când am fost... nu a fost prea plăcut în drumeție [ask Cristina] ... și de dancing... nu prea mă am :)))) ...sunt ceva de genu...'don't try it at home' :))

Andrea likes to talk all day long! -> tru tru... :P :)

Andrea likes to talk a lot! -> și să râd...dar gugăl aia nu o știe :P

Andrea likes to play. -> play what?!

Andrea likes to keep things in order -> daaaa.... veri not tru =))) ... să vă arăt birou meu? =))

Andrea likes this guy but her freind likes him 2and he likes her back. -> ??? ciudate lucruri, eu nu știam :|

Andrea likes to run, paint, and shop. -> ador să fug [not]... de pictat - nu știu :P ...cumpărături... fie... dar dacă și numai dacă am muuulți bani :D

Andrea likes to bake, sew, play piano, go shopping, -> nu mă vreți pe mine în bucătărie :D... cos...dacă trebe...cos :)) ...cu pianu, altă dată :)) ...de shopping am mai zis :)

Andrea likes to relax -> masaj....se oferă cinea? ...vreau și acuma :)))

mai erau și altele... da nu mai am chef să le pun :))




*** să vă explic cum merge asta, deschizi frumos pagina aia gugăl , după care scri frumos acolo 'numele tău' likes to
3 Responses
  1. Anonim Says:

    nu te prea cunoaste:D


  2. Dianna Says:

    in orice chestie e si un sambure de adevar :)) mai ales ca gugal stie tot...
    esti intr-o continua aventura...te descoperi tot mai mult pe tine in fiecare zi :))


  3. Anonim Says:

    da-mi si mie id-ul tau


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics