citez: "eu nu vreau sa mor in autobuz"
faza azi in autobuz :)) ... am avut examen, evident... am fost la suc cu colegii, ca de obicei... si la un moment dat plecam acasa... ma duc la autobuz... astept in statie, nu era rece,deci nu am racit :)).
Intr`un final vine si autobuzu... ma urc in el... soferu vorbea la telefon, nu era interesat de abonamentu meu... se goleste statia, se umple autobuzu, si pleaca... merge el frumos... si la un moment dat [in fata la XXL sau cum ii mai spune acuma] pune soferu o frana, eu frumos pe coluar in picioare, cu mainile in buzunar nu am apucat sa fac nimica, decat sa cad frumos =)))) ...m`am dus cativa pasi pe culoar, cu spatele, evident, si gravitatia isi face datoria si ma da jos :)) ...am picat pe piciorul unui tip care era si el in picioare pe coluar =)) . Dupa ce se ridica toti de pe jos... incepe lumea din autobuz sa rada, evindent de cei care tocmai se ridicasera... adica si de mine :(.
Acuma incerc sa aflu de ce acea frana brusca... cica trecea una pe trecerea de pietoni, pe rosu, ca asa e normal in Sibiu, si cu un copil la ea... si mergea cam incet... si normal...ca sa nu o calce soferu a reactionat cu frana.
Asa... ca defapt voiam sa zic de aia cu muritu in autouz :)) ...incep 3 domnisoare ;)) [de prin Sadu] sa povesteasca... si una zice... "e prima si ultima luna cand merg cu autobuzu, ca eu nu vreau sa mor in autobuz" era interesant, pentru ca ea era pe scaun, nu a cauzt, nu avea nimica... si ma bag si eu in seama... ca nu pot sa`mi tin gura la faze de genu... "nu te teme, ca nu aveai cum sa mori la faza aia"...la care ea cu o fata dinaia :O "NU?!@#!$#@#!", imi venea sa rad... da no =))). Pana la urma poate mai merge cu autobuzu :)))... interesanta situatie :)) [si nu e prima daca cand am cazut in autobuz...din caza franelor foarte faine]
10 Responses
  1. zuPPazThaR Says:

    clar..."jmekeria"=)))))
    asa se intampla cand stai cu maineile in buzunar....offf
    si nu era prima data
    =))))
    esti tare
    haniii....esti tare:))


  2. Unknown Says:

    prima data o fost mai tare faza... :))
    ...da aia nu o mai pun aici ;)


  3. numa in sibiu se moare in autobuz:)))aici in cluj ne tinem bine unu de altu:)))


  4. Anonim Says:

    postul asta ar trebui intitulat "DECADEREA LUI HANIBAL"


  5. Anonim Says:

    lasa.... alta data...decedarea ratonului greblar =))


  6. zuPPazThaR Says:

    ar trebui sa mergi cu 17 dimineata la 7...sa vezi ca nu ai cum sa cazi =))))) si nu pentru ca stai jos =))


  7. Dianna Says:

    dar deea, tu nu ai cazut...vroiai sa vezi daca nu ti-ai pierdut pe sub scaun...ideile :))


  8. Anonim Says:

    vezi sa nu mai cazi, ca va trebui sa am o rafuiala cu soferul=)))).


  9. da nu ai zis ce papuci avea tipu:)))


  10. Anonim Says:

    sa vrei sa mori e un pacat mare
    (wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)(wave)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics