...de pe la lucru adunate...
eee acuma am ce scrie, am multe tanti babute care vor sa imi faca cunostinta ori cu fiu, ori cu nepotu... ca sunt domnisoara :)) ...si le-o fi teama sa nu raman asa... pe colega mea chiar a invitat-o unu sa mearga cu el la starea civila sa se casatoreasca...si din cum imi povestea cred ca ala chiar vorbea si serios...
interesant este cand vin oamenii astia care cica cersesc si nu au bani... "da-ti-mi si mie un corn, cat costa?" xyz lei ... "vai, dar nu am bani, mi-l dati fara?" ...eu nu sunt acolo sa platesc pt toti clientii ;) idea e ca inainte sa intre in magazin ii zi vad cum isi numara banii, deci de avut au... dar nu asa de multi pt un corn[60 de bani]...
in timp ce scriam fraza de mai sus mi-am mai amintit ceva si am uitat pana sa termin aia si sa scriu :)))...data viitoare alte intamplari de dupa tejghea :))
am un client care ma iubeste... adica cel putin asa imi spune de fiecare data cand vine la magazin, cand pleaca "te iubesc, pa" :))
si is shozi cei care trec frecvent pe strada prin fata magazinului si imi fac cu mana prin geam ;)

hmm...mai am niste capace de la coca cola tre sa trimit maine codurile ca e ultima zi de promotie, poate mai castig vreo minge :) ...ca nu strica niciodata mai mult decat ai :))


si am o insigna [de azi] pe care scrie "Not PERFECT. But so close it's SCARY!" :))
3 Responses
  1. Mihai Says:

    Numai se lauda si ei ca te iubesc, ca te apreciaza. Nu te lasa pacalita!
    Ia fa-te tu ca uiti sa le dai rest :) Se face macar unul ca nu vede?


  2. Unknown Says:

    ma crezi ca stau si dupa 10 bani :))


  3. zurliu Says:

    Chiar şi după tejghea, tot e palpitantă viaţa :)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics