esti burlac... iti dam nevasta
asta numa daca esti si vedeta...

solutie... te duci frumos la [nu stiu pe ce program era] si le spui ... domne vreau si eu emisiune dinaia in care sa imi cautati nevasta sa facemun concurs misto si voi aveti audienta si eu ma aleg cu sot/sotie :))) ca cica se practica...nush cum il cheama pe ala de are acuma ceva de genu si e o porcarie totala am trecut pe langa tv si am vazut vreo 2 faze in care cica era unu cu 12 gagici si la sfarsit una ii ramane lui acuma se distreaza cu toate... CA POATE =)) 

solutie pentru NEvedete... cauta frumos prin apropiere ca gasesti si fara emisiune la televizor ;) ... si e mai sigura faza asa :D

succese tuturor...

si vedeti ca mai nou mi-am bagat si pe facebook o pagina de sharuit diverse chesti care mie lene sa le pun aici sau nu are sens sa le pun aici si urmeaza hiperlink :D
4 Responses
  1. Grapefruits Says:

    hotomanco !!! lasa ca se descurca ei si singuri


  2. Unknown Says:

    da...ce-am furat??? :-S


  3. Grapefruits Says:

    dreptul nostru de ai necaji :)))

    Glumesc, era un alint


  4. Mihai Says:

    Nu stiu prin care "apropiere" traiesti tu, dar 12 gagici deodata, doar pentru mine, ma tot uit in jur si nu gasesc. Cum sa le caut? Ma multumesc si cu mai putine.... :)
    Da-mi un sfat!


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics