dreptul la replica... Mos Craciun exista

Vazand postul Andreei in legatura cu Mos Craciun , nu m-am putut abtine si am cerut dreptul la replica. Fiindca suntem in perioada sarbatorilor de iarna, Andrea (cea care nu crede in mosu’ :p ) a hotarat sa imi acorde o sansa….. Drept urmare :)) ….. eu zic k Mos Craciun exista nu atat ca persoana fizica cat si ca spirit al Craciunului , acel spirit care aduce in casele oamenilor bucurie si lumina .. acesta fiind darul de la adevaratul Mos Craciun.. nu cum se gandeste Deea doar la cadouri materiale …..
Si totusi cred k fiecare dintre noi am “facut” pana acum pe Mos Craciun in diferite moduri : . ba daruind jucarii la copiii orfani…. ba dand 1 leu amarat unui “tiganus” …. Sau cel mai important ajutand o batranica sa treaca strada prin loc nepermis :)) …..
by Mircea B.
Etichete: | edit post
1 Response

Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics