Mos Craciun NU exista! am zis!!!
Am ajuns la concluzia ca exista cateva faze in viata la partea asta cu Mos Craciun....
1. e partea aia cand esti mic si prost si crezi ca exista Mos Craciun...chiar daca ii vezi prin magazine si la tine acasa si peste tot e altu, tu crezi ca undeva e unu, care`i ala adevarat si original...
2. faza unde am ajuns eu ;) .. .nu mai crezi ca exista Mos Craciun...esti si tu mare acuma ...nu mai poti fi dus cu zaharelu asa usor... iti amintesti si cum iti puneau ai tai cadouri sub brad si nu stii cum de erai asa fraier sa crezi... dar, viata e dura ;)
3. tu esti Mos Craciun; aici deja devine interesant... incepi sa fi tu Mos Craciun pentru copiii tai / nepoti / la gradinita din apropiere / prin mall (mai nou) ...sau mai stiu eu unde... dar poate ai sanse sa scapi de faza asta...
4. incepi sa semeni cu Mos Craciun, asta daca mai esti in viata, ca nu toti au sansa asta... si te duci pe strada in apropierea sarbatorilor si copiii zic... Mama, cred ca ala e Mosu... tare faza...bine nu o sa se zica de toti asa...dar or fi cativa...
5 Responses
  1. Anonim Says:

    Nu te cred! =))


  2. Unknown Says:

    lasa ca poate la iepurasu de pasti ne intelegem =)) ...bine?!


  3. Anonim Says:

    da.... ala sunt cinvins si eu ca nu exista .... e o aberatie a naturii =)) ... bine!?



  4. Anonim Says:

    :) haios articolasu asta.
    subscriu: Nu exista! :))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics