...sa nu se mai intample!

...ca si toti copiii m`am trezit si eu azi dimineatza si aveam pe birou o ciocolata... nu orice ciocolata... mai era si Milka... vorba aia ciocolata buna & scumpa :) . ...partea proasta vine acuma... "Mosule, tu nu stii ca nu`mi place ciocolata cu alune?" ...nu iti faci treaba pe care tre sa o faci...sa fim seriosi acuma...sa nu se mai intample!

si apropo, de Craciun... daca nu mai impodobesc brad primesc cadou? sau nu? ...cu criza asta nu mai am bani de brad... no... sa fi sanatos ;) ciau.


PS... o sa`mi pregatesc si lista pentru cadouri... ca sa nu mai am surprize si de Craciun ;)
1 Response
  1. Anonim Says:

    poate vine si daca nu iti faci brad, dar numai daca ii scri scrisoare!!!!!!!!!
    de la mine=))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics