nu voi fi iubita niciodata! I`m cursed!
iubesti?? trimite acest mesaj. DAK NU IUBESTI Pastreaza-l si nu vei iubi niciodata,Si in 5 min dragostea ta iti va da buzz sau beep.... :: sorry de mass ptr cey cu DND....
si... daca iubesc si il pastrez? =))
si... daca nu vede mesaju si nu imi da bip?
si... nu aveam DND ...nu ma priveste partea cu sorry

la cate dinastea am primit ar trebui sa fiu cea mai nefericita persoana....ca nu am dat mai departe :))

...stai ca acuma ma gandeam sa mai caut prin arhiva ca sigur mai am :))

Trimite si tu la tine in lista ji vei vedea cn te ubeste 0% - pt mn nici nu existi 20% - te mai si salut 40% - iti vorbesc 50% - prieteni 60% - mai mult decat prieteni 70% - cred ca te iubesc 80% - sigur te iubesc 90% - nu pot trai fara tine 100% - vrei sa fim iubiti? astept rasp nu cred tirmit numa de plictiseala...
poate ma ubeste cineva si pe mine :)) ...dar pentru ca nu am dat mai departe nu am aflat si asa poate nu voi mai afla niciodata... ce trist :)

am nevoie urgent de o cartela reincarcabila si nu am de unde sa iau imi poti lua u si iti dau eu bani pe ea ?
...si calu ce`o zis?!
votati va rog aici [link]
... ui ce ma grabesc...numa sa ma machiez unpic :))
cum e corect sa spui? 3 pupils come in turn and write sau 3 pupils come in turns and write
am fata de wikipedia? sau de "free dictionary" ?!
Te plac, apoi te iubesc, acum mi-e frik sa nu te pierd, dak nu o trimiti la toti din lista ta, tu o sa pierzi pers. pe kre o iubesti! gata, tocmai ai fost blestemat/a! la miezul noptii adevarata ta iubire va realiza k te iubeste, ceva frumos se va intampla intre 1 si 4 dupa amiaza maine, se poate intampla oriunde FII PE FAZA la cel mai mare soc din viata ta, dak rupi lantul acesta vei fii blestemat timp de 10 ani dak iubesti pe cineva fa o copie si trimite la toti din lista ta in max. 10 min. si dragostea ta iti va trimite un msj. sau te va iubi. incerkti sa trimiteti mai departe, nu rupeti lantul (sOrry pt mass ) sCUZE DAR NU RISC CA E O TAMPENIE SI VA ROOOG NU-MI MAI TRIMITETI TAMPENII DIANSTEA CA VA SCOT DIN LISTA(l-am prmit si eu sorry)
SUNT BLESTEMATA! ...traiesc degeaba! 10 ani...si daca mai pun la socoteala ca nu am primit doar odata acest mesaj... dar oricum nu se observa nici o diferenta dupa ce esti blestemat pe mess =)) ..da`mi plac adaugarile personale care le mai face cate un crispat ca poate se scoate ...si il credem ca el nu crede astfel de mesaje :)) ...ma si mir ca nu ma calcat trenu de 15 ori pe degetu mic de la picioru stang...
care joaca fifa 2008 sori de mass
deci omu are fifa 2008...si trebuia sa stiu si eu ;) ca e la zi ...defapt acuma a aprut si 2009...omule esti in urma

...si sa nu mai zic de ortografie


...si asa mai departe :))

sa fiti iubiti! ;)
0 Responses

Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics