be happy... pentru mine
ai vrea sa fii fericit pentru ca eu vreau sa fii asa?! ...ai face asta pentru mine?
nu`mi place sa vad oameni suparati, tristi, nefericiti... nervosi...sau intr`o stare de dispozitie proasta... parca nici nu stii ce sa le spui... cateodata mi nu`stiu`cum sa le spun ceva...ca sa nu li se 'agraveze' starea aia naspa de dispozitie, de aia cateodata prefer sa`i las in pace... sa le treaca... sau mai zic io cate`o gluma... cateodata`mi iese... cateodata nu... sunt oameni care cand sunt agitati nu ai ce discuta cu ei... si atunci prefer sa ma duc in alta camera, daca nu e alta camera sa ies afara, daca suntem in masina... sa fiu indiferenta... numa ca asa ma induce persoana aia pe mine intr`o stare naspa... si apai cand intru eu in ea... greu ies de acolo... dar sunt persoane care ma scot repede de acolo :))

numa bine... si sa fiti fericiti... zambiti...ca viata e faina... si cand nu e faina faceti`o sa fie ;)
4 Responses
  1. De acord cu tine! Hai să ne înfrumuseţăm cu toţii viaţa...


  2. ddeya Says:

    Vrei sa faci un schimb link/banner...? astept un raspuns...


  3. zurliu Says:

    Sper că nu de la mine ţi-a venit ideea articolului :))


  4. Unknown Says:

    zurliu, defapt idea mi`a venit in timp ce ascultam o melodie in care zicea la un momendat...'would you be happy for me?' :P


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics