Hohoscopul de azi
berbec -> Principiul zilei: “Dacă e scump, trebuie musai să fie măcar inutil.”

taur -> Excelent! Bravo! Nimeni nu-şi scoate ca tine guma de pe talpă…

gemeni -> Pofta vine mâncând. Deci lenea vine zăcând? Cu siguranţă nu. Îţi dă cu rest.

rac -> Afacerile merg, dar datoriile aleargă. E clar care ajung primele la linia de sosire, nu?

leu -> Te apreciază toată lumea, mai ales azi şi mâine. Luni e clar că te vei deprecia din nou.

fecioară -> Ceainicul fierbe mult mai rapid dacă-l convingi că n-ai niciun chef să bei ceai. Verifică.

balanță -> Tu chiar vrei să ne supărăm? OK, de acord, dar pe cine?

scorpion -> Ia un antinevralgic! Ia două antinevralgice! Ia trei antinevralgice! La al patrulea rişti să fii prins…

sagetător -> Ai tot ce-ţi trebuie. Chiar şi o mare lipsă de chef. La tine plouă?

capricorn -> Am verificat cu mare atenţie şi e clar: chiar nu e cazul!

vărsător -> Descoperi că “ţi-am zis eu” mai are un frate geamăn. Îl cheamă “taci, că te sparg la bot!”.

pești -> Sarmale. Iar sarmale…
2 Responses
  1. Georgiana Says:

    n-am samale! de fapt n-am nimic de mancare azi...astept sa vina ziua de maine:))


  2. Etrapar Says:

    u sunt balanta si nu m-am suparat pe nimenni :) ca n-am pe cine...si nici nu vreau


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics