vine vacan... LICENȚA
stăteam și mă gândeam... ce fain... e tot mai cald...(mie deja'mi ajunge cât e de cald) ...vine vacanța... doar că înainte de asta vine si licența... și îmi piere chefu de vacanță :))
măcar după aia știu că am liniște... gata cu școala... până la master :)) ...deci nu'i gata :)
și că tot am licență de scris și tre să scriu cu diacritice... mă gândeam să le folosesc și pe aici... că m'am învățat cu ele... după licență divorțăm iar... ce fain era dacă nu avea diacritice în alfabet... era mai simplu pentru noi ăștia cu licențe :)) ...
... să fiți iubiți ;) ...și fericiți....
paaaaaaaaaaa

...și succese în sesiune :D ... celor care au așa ceva :)
2 Responses
  1. TyB Says:

    Alo!!!! nu degeaba engleza e cea mai tare limbă... acolo nu sunt prostii care se numesc diacritice... prea plictisitor :P


  2. Georgiana Says:

    Multumim, multumim1si tie bafta MULTAAAAAAA cat incape:)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics