cum sa te plictisesti?!
deci sunt unii oameni care nu stiu sa se plictiseasca...si ma gandeam sa le dau cateva indicii...
ca sa te plictisesti tre sa faci acelasi lucru mult timp...daca asta nu te plictiseste uitate la vreo 4-5 filme unu dupa altu, singur la tine in camera... o sa iti dai seama daca esti plictisit cand te uiti la o comedie si nu mai reactionezi nicicum... sau la un film de groaza si ala ti se pare foarte sec ca nu te sperie deloc... dormi... si cand te trezesti nu incerca sub nici o forma sa iti revii din somnolenta... asa o sa`i enervezi pe ceilalti fara sa iti dai seama, si poti da vina pe somn... esti obosit... si daca nu iti place sa te plictisesti niciodata... voi nu stiti ca`i fain sa fi cateodata plictisit ;) ....deci daca nu iti place sa te plictisesti... stai prin preajma mea o zi... si te fac io sa iti placa :)))
si daca nu te poti plictisii de unu singur... mai ia pe cineva cu tine ;)

plictiseala placuta ;) ... ma duc sa ma plimb :P
8 Responses
  1. Unknown Says:

    sfaturi despre cum sa te plictisesti..
    bv nu am mai vazut..:))


  2. Mi-a plăcut. Ppluis partea cu "ia pe cineva cu tine"...


  3. Mihai Says:

    Eu stiam ca oamenii inteligenti se plictisesc repede. Deci, unii oameni se plictisesc mai greu orice ar face :)


  4. Unknown Says:

    Mihai, mai ales romanii :)))


  5. zurliu Says:

    Nu îmi place să mă plictisesc, deci în mod sigur nu o să stau prin preajma ta. O să simt plictiseala de la distanţă :))

    Ce spui tu e cam film horror :P


  6. giuly Says:

    deci cand petreci mai mult de 2-3 ore pe zi plictisindu-te,e clar ca duci o viata trista


  7. Unknown Says:

    giuly ... nici chiar asa... :D


  8. Anonim Says:

    ff tare


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics