...2 lucruri deodata....
deja ma `nerveaza... vreau sa plec...tre sa ma intorc mai repede ca am ceva de facut
vreau sa nu ma duc... nu pot... ca trebuie neaparat sa fiu acolo
daca vreau sa fac ceva, neaparat tre sa apara un al doilea lucru mai important sau la fel de important de facut, cam in aceasi perioada de timp...
nu pot merge acolo... ca tre sa fac ceva dincolo
...foarte sec... naspa... aiurea... cam nasol...

si cel mai sec ii....nu ma duc in X loc ca am ceva de facut... si dupa ce a trecut primu eveniment, sau a inceput deja... mi se spune..apai puteai sa mergi ca asta nu e asa de important...sau ca nu se mai face atunci ca s`a amanat o ora, zece... o zi.... timp in care puteam face altceva :)

postarea asta nu se potriveste cu titlul blogului :))

* daca nu ati inteles nimica... nu conteaza....

app... maine plec. :P
5 Responses
  1. Mihai Says:

    pai... cand 2 se bat al treilea castiga, daca nu-i bine nici ce vrei si nici ce trebuie mai bine sa faci ce-ti place :)
    dar... sincer acum, ce ai baut inainte sa postezi?


  2. Unknown Says:

    azi am baut cafea :)) [eu nu beau cafea de obicei]
    aaa... si prigat de mere [nici dinala nu beau]
    ... si fanta ...:))

    numa chesti ciudate... eu le am doar cu cola...de care cica incerc sa ma las 8-|

    ...si daca te referi la alcoale...nu mersi :D


  3. Mihai Says:

    Si eu credeam ca nu e prea bine sa bei cola, mai ales asa ca mine, adica in loc de apa. Chiar m-am lasat de vreo 2 luni :P Serios.
    Dar s-ar putea sa fie elixirul tineretii de fapt :D Uite aici:
    http://www.realitatea.net/un-barbat-a-baut-timp-de-40-de-ani-doar-coca-cola_461367.html
    Asa ca s-ar putea sa revin la vechiul obicei :)


  4. Unknown Says:

    apai io pana nu ajung cu stomacu la spital nu cred ca ma las de tot :)


  5. Anonim Says:

    Aşa se întâmplă de multe ori, exact atunci când trebuie să facem ceva apare altceva şi intervin amânările repetate...


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics