'de maine ma apuc'

'de maine chiar ma apuc' (sa fac x sau y lucru)
se cunoaste si se foloseste expresia de mai sus... o folosesc si eu, o folosesti si tu, o folosim cu totii.
de vreo luna`n coace 'de maine' ma apuc de licenta :) ...da de maine chiar ma apuc :)
de ce nu exista expresia 'de azi incep'?! ...poate asa ma apucam mai repede :D
e aiurea sa amani unele chesti care stii ca se aduna acolo si odata 'maine' va trebui sa fie 'azi' ...
... cel mai mult ma distreaza la asta cu 'de maine' fetele cand spun 'de maine tin cura de slabire'... si maine ala devine niciodata :))...sau niciodata nu se vede :D


nu trai pentru ieri, nici pentru maine, traieste pentru astazi... da sa nu exagerati :P ...ca si maine o sa fiti pe aici


“Many fine things can be done in a day if you don't always make that day tomorrow”
17 Responses
  1. de maine asta incepe sa fie folosit mai adesea in tinerete cand de maine are valenta de ..."fac ceva ca asa vreau eu". Intre timp se prafuieste, pentru ca in jur se strang 1000 de oameni cu 1000 de pareri de care tii cont, le iei in seama, apleci un pic aici urechea, un pic acolo si in definitiv ajungem la exemplul tau cu ciocolata. Asa ca de maine asta devine de astazi inevitabil. Peste cativa ani sper.


  2. zurliu Says:

    De ce "de mâine"? Pentru că chipurile vrem să intrăm în forţă în pâine. Uneori mie îmi reuşeşte :)


  3. Mihai Says:

    Hai sa-ti spun eu partea buna din toate astea. Cel putin stii ce anume nu vei face niciodata sau vei face prea tarziu. E vorba de ceea ce spui ca vei face de maine :) Nu ma crezi?


  4. Unknown Says:

    si totusi maine nu trebuie sa fie neaparat 'prea tarziu' ...dar e mai stresant pt unii ca durata e tot mai scurta cu o zi...si inca o zi... si tot asa...

    vrem să intrăm în forţă în pâine ...si mie...dar doar uneori..si cand nu`mi reuseste e nasol :D


  5. Mihai Says:

    " si totusi maine nu trebuie sa fie neaparat 'prea tarziu' "
    ...ai gasit tu o portita de scapare acolo :)

    De fapt, varianta amanarii este intotdeauna cea mai usoara varainta de moment. Asta e motivul pentru care se intampla atat de des.
    Eu stiu doar doua situatii cand omul actioneaza fara ezitare, cand e absolut necesar sau cand isi doreste ceva extraordinar de mult. Necesitatea te modeleaza cu trecerea anilor, cum spunea si Andy. Dar daca nu vrei sa treaca anii sau daca nu vrei sa te lasi in voia sortii atunci e bine sa stabilesti acum ce anume iti doresti mai mult si mai mult de la viitor si sa vezi ce poti face acum pentru a-ti indeplini visul. Doar astfel de vise sunt mai puternice decat prezentul si doar o astfel de gandire, orientata spre un viitor realizabil, poate alunga prostul obicei de alege cu prioritate ce-i mai bine pe moment.
    Parerea mea ... :P


  6. Unknown Says:

    părerea mea, deiuţo, este să te apuci de licenţă la graniţa dintre azi şi mâine ca să împaci pe toată lumea! numai apucă-te!
    dacă m-am apucat până şi eu, e mare lucru, să ştii!
    spor!


  7. zurliu Says:

    Şi în timpul ăsta să faci şi leapşa de la mine :))


  8. Unknown Says:

    Mihai, sunt de acord cu tine;

    celine, cica m`am apucat :D ...

    zurliu, "razbunare" cumva? :)))


  9. zurliu Says:

    Asta-i nimic pe lângă ce mi-ai dat tu.


  10. Anonim Says:

    am vazut acuma :)


  11. Unknown Says:

    ai timp maine:))..
    toti amanam cate ceva de pe o zi pe alta:)


  12. Anonim Says:

    E şi mâine o zi...

    M-am hotărât să fug din propria inconstanţă
    Şi voi evada chiar în această seară, la ora „H”...
    M-am plictisit de tot ceea ce vreau să fac,
    Nereuşind aproape niciodată să duc la bun sfârşit
    Planurile făcute...
    Am tăiat deja gratiile de la celula inconsecvenţei mele,
    Folosind pila ta unghii...
    Probabil o să spui râzând
    „Te vei plictisi curând de statutul de evadat
    Şi vei reveni singur în celulă,
    Acolo unde te simţi cel mai bine.
    Inconstanţa are şi ea farmecul ei...”
    Uite, iubito, să ştii că mi-am făcut deja bagajul,
    Ceea ce înseamnă că evadarea plănuită
    Nu este doar un capriciu de moment...
    Am pus în rucsac adiere de neant,
    O aripă frântă de cocor
    Şi CD-ul vechi de pe care Eric Clapton
    Îmi recomandă să fiu un pelerin...
    Mi-am propus să încep o nouă viaţă,
    Să fiu constant,
    Să pun punct acolo unde acum
    Pun doar virgulă
    Şi să abandonez pentru totdeauna
    Punctele de suspensie şi semnele de întrebare
    La care nu dau niciodată răspuns...
    Te anunţ că voi evada în această seară la ora „H”,
    Chiar atunci când tu aştepţi să recunosc
    Că a mai trecut o zi
    Fără să duc nimic până la capăt...
    Am împletit o frânghie din planurile de viitor
    Şi voi coborî pe ea,
    Încetul cu încetul,
    Către abisul unde sper să supravieţuiesc
    Prin statornicie...
    Râzi...
    Iar râsul tău sănătos
    Mă readuce cu picioarele pe pământ
    Şi îmi spun:
    ”E şi mâine o zi”...


  13. Unknown Says:

    Cristian, foarte faina, mersi :)


    Florin, dar am timp si astazi :P


  14. Kr!s Says:

    Eu "de maine" ma las de fumat. Si devin mai responsabila. Si invat. Si pastrez curatenia in sifonier. Cine stie cand o veni acest "maine"... :P


  15. Mihai Says:

    Dupa numarul de raspunsuri se vede ca ai atins un punct sensibil. Toti se pare ca avem nemultumirea asta. Dar sunt interesante reactiile ficaruia. Pentru unii nici macar nu e o problema, se amuza de chestia asta, altii incearca sa scape de ea, iar altii s-au resemnat :) Niste chestii tare ciudate oamenii astia :D


  16. Unknown Says:

    cris, eu cred ca stiu cum sa rezolv problema ta cu fumatul. numai sa vii in bucuresti ca ingeras fac din tine!


  17. Unknown Says:

    Kr!s ...unele intra la categoria maine = niciodata
    ...cum scria intr`un magazin "reveniti, maine totul e gratis!"

    Mihai, tare ciudate chestile astea...sunt de acord cu tine ;)...si asta nu doar in cazu de fata cu 'de maine'


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics