ce începe cu... A?!
1. Prenume : Andrea
2. Câteva cuvinte din patru litere:
acum, amic, auzi ... atât :)
3. Numele unui băiat:
Andrei [tare greu :))]
4. Numele unei fete:
Andrea :)) ...no bine, fie, ... Ancuța
5. O ocupaţie:
arhitect
6. O culoare:
alb, albastru... fie..două
7. Ceva ce o sa porţi în viitorul apropiat:
apăi...nu știu :))
8. Un nume de mâncare/ingredient:
ardei... greu...m–am gândit cam mult :))
9. Ceva ce găseşti în baie: ă... m–am mai dus și în baie să văd... și nu e (sau nu îmi dau seama)... șAmpon =))))
10. Un loc:
amfiteatru
11. Un motiv pentru întârziere:
autobuzul e de vină ;))
12. Ceva ce ai urla:
AUZI BĂ!!! :)) =))) ...sau AIUREA :P ...sau Ai lăv iu :)))
13. Un titlu de film:
August Rush [f. fain filmu ;)]
14. Ceva de băut:
apă :) ...cel mai simplu :D
15. Un grup muzical:
Amadeus...
16. Un animal:
arici...
17. Un nume de stradă:
Avram Iancu :D
18. O marcă de maşină:
Audi...
19. Titlul unei melodii:
A New Hallelujah


...idee șterpelită de aici

...cuvintele trebuie sa inceapa cu prima litera a prenumelui meu :D
Etichete: , , , | edit post
13 Responses
  1. Anonim Says:

    7. adidasi
    9. apa de gura :P :)) =))


  2. Anonim Says:

    Felicitări pentru trecerea cu bine peste această leapşă...


  3. Unknown Says:

    da nu port adidasi... ca acuma e inca vreme de ghete :))

    9. merge... daca tu zici :D sau after shawe [nu al meu bineinteles :))]


  4. Unknown Says:

    Cristian...defapt nu e leapsa... adica... nu m`a pus nimeni sa scriu asta... da eu fac si fara sa zica nimeni :))


  5. Anonim Says:

    da l-a after shawe nu m-am gandit [ da cei ala? :)) =)) ] cat de adidasi sa i scoti de la naftalina ca de vineri vine primavara in sibiu :P


  6. Dianna Says:

    cineva pe care o sa vad curand: Andrea, sau fie cu litera mea DEEEEA :D :D :D :D


  7. Unknown Says:

    Slevin... si daca minti? te bat :))


    Dianna... deci esti acasa? :)


  8. Anonim Says:

    DA...... nu ma bati :))


  9. LiaLia Says:

    Îmi permit să-ţi mai adaug o artistă şi o femeie superbă: Audrey Hepburne :)


  10. Adrian Says:

    foarte frumos m-am distrat de minune 'aAmpon' :))


  11. Unknown Says:

    Adrian spunea...
    foarte frumos m-am distrat de minune 'aAmpon' :))

    ...pai daca altceva nu am gasit atunci :))


  12. Anonim Says:

    "apăi..." - da link , da link!!! sa vad cum arata ca indata imi iau ibracamintea respectiva (sau accesoriul - ce-o fi )


  13. Unknown Says:

    nu`ti dau... ca nu mai arat la nimeni :))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics